Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار محمد فروزان منش جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: این شهید والامقام، محمد تشخیص هویت شهید گمنام مدفون در گلزار شهدای خواف پس از ۳۸ سالابراهیم زکی اهل نیشابور است که در سال ۱۳۹۰ به همراه پیکر یک شهید دیگر در شهرستان خواف، به خاک سپرده شده بودند و به‌تازگی از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به برگزاری آیین وصال گفت: بنیادشهید شهرستان خواف میزبان مادر بزرگوار این شهید تازه احراز هویت شده است و آیین وصال، ساعت ۸:۳۰ صبح روز سه شنبه ۸ شهریورماه در گلزار شهدای گمنام خواف برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شهید محمد ابراهیم زکی، متولد ۱۳۴۳، به همراه جمعی از بسیجیان به جبهه اعزام شد و در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید گمنام دفاع مقدس شناسایی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت، استاندار جدید لرستان به همراه معاونان و حجت الاسلام هبت اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در گلزار شهدای خرم‌آباد حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهدا با خانواده آنها دیدار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد