Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@18:14:17 GMT

دستکش لاتکس سایز اسمال حریر شیراز

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۰۷۶

امروزه شرکتهای مختلفی در زمینه تولید و عرضه دستکش لاتکس سایز اسمال فعالیت می کنند کیفیت دستکشهای لاتکس بستگی به عوامل مختلفی دارد که می تواند در نحوه استفاده آن تاثیر زیادی داشته باشد، امروزه که دستکشهای لاتکس در صنایع مختلف کاربرد دارد، انواع مختلفی از آن ساخته شده که بسته به نیاز اشخاص می توانند آن را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رنگهای مختلفی برای این دستکشها وجود دارد که بسته به شغل افراد می تواند انتخابهای متفاوتی داشته باشند و در نهایت سایز و اندازه دستکش است که معمولا در سه سایز اسمال، مدیوم و لارج تولید می گردد.

سایز اسمال به معنای کوچک برای دستهای کوچکتر و مدیوم برای دستهای معمولی و لارج برای دستهای بزرگ است، موضوع تفاوت سایزها باعث می شود هرکسی برای اندازه دست خود را خریداری کرده تا دستکش لاتکس سایز اسمال کاملا اندازه دست او باشد.

پودری که در این دستکش استفاده می شود اغلب از پودر نشاسته ذرت و پودر لیکاپدیوم و یا پودر تالک تشکیل شده است اما برخی افراد به این مواد پودری حساسیت داشته و منجر به آلرژی پوستی خواهد شد لذا باید قبل از استفاده آن را تست کنند.

دستکش لاتکس حریر

از زمان ظهور BSE و انتقال آشکار آن به انسان در دو دهه گذشته، نگرانیهای بیشتری در مورد تهدید سلامت عمومی ناشی از عوامل TSE که گاهی اوقات به عنوان پریون شناخته می‌شوند، وجود داشته است، اما با استفاده از دستکش لاتکس حریر و دستکش جراحی بلند این امکان برای ما فراهم شده است تا با بهداشتی کامل کارهای خود را انجام دهیم و بیمار نشویم.

اقدامات مختلفی برای محدود کردن اپیدمی BSE در گاو و کاهش خطر قرار گرفتن انسان در معرض BSE انجام شده است و اینها شامل آزمایش پس از مرگ گاو برای BSE، سیاستهای کشتار برای حذف گروه های پرخطر و حذف مواد خطرناک خاص از زنجیره غذایی است.

همه ما می دانیم که  این نوع دستکش لاتکس حریر به بخشی ضروری از زندگی روزمره تبدیل شده اند و این که آیا آنها در زمینه پزشکی، پردازش مواد غذایی، تمیز کردن، صنایع زیبایی و غیره استفاده می شوند و دستکش به عنوان محافظ اصلی ما در برابر میکروبها و سایر خطرات عمل می کند.

به منظور جلوگیری از گسترش ثانویه کووید در انسان، اقدامات متعددی در بیمارستانها در مورد استفاده و استریل کردن ابزار جراحی و با توجه به جمع آوری و پردازش خون و فرآورده های خونی انسان انجام شده است و عفونتها ممکن است از راه‌های مختلفی از جمله تماس مستقیم با خون، مایعات دهانی یا سایر مایعات بدن، تماس غیرمستقیم با وسایل آلوده و تجهیزات یا سطوح و قرار گرفتن در معرض آلاینده‌های موجود در هوا در قطرات یا آئروسلهای مایعات دهانی و تنفسی منتقل شوند.

دستکش لاتکس شیراز

برخی از کارهای حساس مثل جراحیهای پزشکی نیازمند دستکش بدون پودر می باشد که در عین حفاظت، دست و پا گیر نیز نباشد و بتوان با استفاده از آن کارهای با ظرافت و دقیق را انجام داد.

دستکش لاتکس که در شیراز تولید می شود دارای چنین ویژگیهایی می باشد و ضمن این که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد به طور کامل جذب دست می باشد و با استفاده از آن می توان کارهای ظریف و با دقت را اجرا نمود.

بیشتر دستکشهای لاتکس که در بازار به فروش می رسد و یا در مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرد توسط مراکز تولیدی داخل کشور به تولید می رسند که تحت شرایط خوب و به صورت کاملا استریل شده تولید می شوند و تمامی دستور العملهای بهداشتی و رعایت استانداردهای لازم در تهیه آن به کار گرفته شده است.

بهتر است بدانید که امروزه دستکش لاتکس شیراز یکی از این محصولات می باشد که تولید کننده آن را با استفاده از بهترین مواد اولیه و رعایت نکات بهداشتی و دستورالعملهای استاندارد ویژه محصول این محصولات را به صورت کاملا بهداشتی و استریل شده تولید کرده و در بازار برای مصارف مختلف ارائه می کند.

اما با این وجود هنوز هم برخی از این نمونه به صورت وارداتی از سایر کشورها به داخل بازار ایران راه پیدا می کنند و حجم بالایی از فروش بازار را نیز متعلق به خود می کنند که سبب کساد شدن بازار تولید داخل می شود و تولید کننده داخلی با افت بازار محصولات خود روبرو می شود.

نمونه های موجود در بازار که ممکن است ایرانی باشد و یا خارجی به صورت بسته بندیهای متنوع که در تعداد 20، 50 و یا 100 عددی به فروش می رسند که محصولات یک بار مصرف می باشند و پس از استفاده دور انداخته م شوند تا سبب بروز آلودگی ها و عفونت ها نشود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستکش لاتکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصیبت جدید مستاجران

از کف تا سقف‌شان انباشته از کارتن‌های موز صادراتی است. کارتن‌های موز سمت راست به ردیف کارتن‌های زیره ۳ لایه و کارتن‌های سمت چپ به ردیف کارتن‌های زیره ۵ لایه اختصاص دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، ردیف‌های تنگ هم که به کوهی کارتنی می‌مانند.

کارتن؛ یکی از مصائب مستاجران

عباس، کارگر یکی از همین حجره‌هاست. او هر روز پیش از طلوع آفتاب سراغ دیگر حجره‌ها می‌رود و کارتن‌های موز محکم و قابل استفاده را جمع‌آوری و خریداری می‌کند؛ بعضی‌ها را به تعداد و بعضی دیگر را به کیلوگرم می‌خرد. قبل از خرید هم به توصیه آقا جمشید (صاحب کارش) خوب کارتن‌ها را وارسی می‌کند تا عیب و ایرادی نداشته باشند.

از ساعت حدود ۱۰ صبح قبل از آمدن آقاجمشید، کارتن‌ها مرتب و منظم در حجره روی هم ردیف عمودی ردیف شده‌اند. کمی بعد از آن هم سر و کله مشتری‌ها که این روز‌ها اغلب مستاجر هستند، پیدا می‌شود. عباس هوای آن‌ها را دارد. چون خاطره‌های چندان خوبی از روزگار اجاره‌نشینی خود و اهل و عیالش ندارد. یکی از آن خاطرات همین تهیه کارتن‌های مقاوم برای اسباب‌کشی بود که باید بابت‌شان کلی هزینه پرداخت می‌کرد.

کارتن موزی کم از خدمات پکینگ ندارد!

یکی از مشتری با شنیدن قیمت کارتن‌های موز صادراتی از دهان عباس، کمی متعجب می‌شود و دوباره قیمت را می‌پرسد. عباس هم که عادت دارد به دیدن این تعجب کردن‌ها، تکرار می‌کند: «سایز بزرگ ۲۵ هزار تومان و سایز کوچک ۲۰ هزار تومان.» مشتری که هنوز متعجب است باز می‌پرسد: «این قیمت که گفتید برای همین کارتن‌های موزی‌ست دیگر؟» عباس، چای را لاجرعه سر می‌کشد: «بله؛ توی هر کدامشان می‌توانی از ۵ تا ۱۰ کیلوگرم با خیال راحت اسباب جای بدهی و با خودت ببریشان تا آن سر دنیا.»

مشتری که پیش از این کارتن‌های موز را از برخی اصناف با قیمت هر کارتن ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان تهیه می‌کرد و با شنیدن هزینه‌های چند ده میلیونی خدمات پکینگ ویژه اسباب‌کشی، دود از سرش برمی‌خاست، بی‌معطلی ۱۰ کارتن موز سایز کوچک از عباس خرید تا همه زندگیش را در آن بسته‌بندی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • مصیبت جدید مستاجران!
  • مصیبت جدید مستاجران
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • افزایش ۱۰۴درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲