Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث حاجی‌زاده روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: پنج میلیارد تومان از محل بودجه استانی، ۱۵ میلیاردتومان متمم بودجه سفر ریاست جمهوری و ۲۰ میلیارد تومان  نیز از محل کمک های یک مجموعه خیر برای ساخت زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد:پارسال نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت این زائرسرا اختصاص یافت که با این اعتبار آهن مورد نیاز احداث آن خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاده تصریح کرد:چند سال پیش زمینی به مساحت ۹۶۲ مترمربع و زیربنای هشت هزار مترمربع در مشهد برای ساخت زائرسرا تحویل مسؤولان اجرایی  کهگیلویه و  بویراحمد شد. 

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  عنوان کرد: این زائرسرا در ۱۳ طبقه طراحی شده و با داشتن ۳۰۰ تخت اقامتی ظرفیت خدمات رسانی به بیش از ۱۰ هزار نفر را دارد. 

حاجی زاده تاکید کرد: زائرسرای مختص به استان کهگیلویه و بویراحمد در مشهد برای پذیرایی از اقشار مختلف این استان به ویژه افراد بی بضاعت احداث می شود.

وی همچنین از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع فرهنگی رفاهی مردم کهگیلویه  و بویراحمد در ورودی شهر شلمچه خبر داد.

حاجی زاده ابراز داشت: این اعتبار از محل بودجه استانی و نفت به این طرح مهم فرهنگی تخصیص یافته است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران کهگیلویه و بویراحمد میلیارد تومان حاجی زاده برای ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد