Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم آاک باوجود اینکه تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارد، اما در لیست مازاد این باشگاه بوده و این فصل نمی‌تواند برای آاک بازی کند.

این موضوع باتوجه به برنامه باشگاه یونانی برای خرید یک مهاجم جدید قطعی به نظر می‌رسد و کریم راهی جز خروج از تیم آاک ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مبلغ قرارداد او تا پایان فصل ۵۰۰ هزار یورو است؛ مبلغی که نه انصاریفرد قصد دارد قید آن را بزند و نه آاک حاضر به پرداخت آن است.

سایت sportdog یونان آخرین وضعیت انصاریفرد و باشگاه آاک را تشریح کرد و مدعی شد این باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم جدید است «در حالی که در عین حال به دنبال یافتن راه حلی با مهاجم ایرانی هستند که تا مبلغ قابل توجهی دریافت نکند، نمی‌رود.»

به نوشته این رسانه، مهاجم مدنظر آاک «سوری کابا» است که می‌تواند قدرت خط حمله تیم را بیشتر کند. sportdog نوشت: «همه چیز نشان می‌دهد که ماتیاس آلمیدا (سرمربی آاک) دیگر کریم انصاری فرد را حتی گزینه سوم تیمش برای سوپرلیگ و جام حذفی هم نمی‌داند. این بدان معناست که او باید بلافاصله باشگاه را ترک کند، زیرا قراردادش قابل چشم پوشی نیست.»

همچنین دو باشگاه OFI و آترومیتوس کریم انصاریفرد را زیر نظر دارند تا به محض آزاد شدن، او را جذب کنند.

کد خبر 5574836 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کریم انصاریفرد تیم فوتبال آاک یونان یونان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال مسابقات قهرمانی جهان ریکاردو ساپینتو ورزشگاه آزادی کمیته ملی المپیک تیم فوتبال مس کرمان کشتی فرنگی فیفا مهدی طارمی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد

به گزارش ورزش سه، الاتحاد در هفته بیست و نهم لیگ حرفه‌ای عربستان در دیدار مقابل الشباب با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. این شکست باعث شد این تیم فرصت صعود به رده سوم را از دست بدهد و به رده پنجم سقوط کند.

مارسلو گایاردو، سرمربی تیم الاتحاد، در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه در پاسخ به انتقاداتی که به ترکیب تیمش وارد می‌شد، گفت: من تصمیماتم را آنالیز می‌کنم و در هر مسابقه با توجه به ویژگی‌ بازیکنانی که در اختیار داریم، ترکیب را مشخص می‌کنم. فکر می‌کنم با شرایطی که داریم، این بهترین ترکیب است.

او ادامه داد: من ناامیدی همه را درک می‌کنم. وقتی آرام شویم، می‌توانیم بازی را بهتر آنالیز کنیم. باید فصل را به پایان برسانیم و سپس شرایط را به طور کلی تحلیل کنیم‌. در پایان فصل به راحتی می‌توانیم در مورد شرایطی که پشت سر گذاشتیم، صحبت کنیم. در حال حاضر هیچ توجیهی وجود ندارد. ما در مرحله ناامیدی هستیم اما باید فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

او درباره دلیل غیبت کریم بنزما توضیح داد: کریم بنزما درد داشت و برای این بازی در دسترس نبود. او در مسابقه قبلی ما به صورت کامل بازی کرد و درد داشت.

گایاردو در پایان گفت: غیبت کانته یکی از مشکلاتی است که ما از آن رنج می‌بریم. باید وضعیت او را به صورت روزانه دنبال کنیم تا شرایطش مشخص شود.

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند