Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@13:00:02 GMT

چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۲۱۹

چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم

به گزارش قدس آنلاین، پانزدهمین سوگواره ملی و چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب بخش عکس و فیلم کوتاه دومین سوگواره بین المللی «ملت امام حسین علیه‌السلام» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی «هنر جهاد تبیین و غیرت دینی، هیئات خانگی و تربیت حسینی و مسئولیت اجتماعی و همدلی حسینی» موضوعات و محورهای اصلی این سوگواره هستند. همچنین راهپیمایی اربعین حسینی و جلوه‌های هنری این رویداد عظیم دنیای اسلام از دیگر موضوعات سوگواره مهر محرم می‌باشد.

پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم در قالب‌های فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای شامل مستند کوتاه، داستانی کوتاه، انیمیشن، موشن گرافیک و نماهنگ و عکس شامل تک عکس حرفه‌ای و مجموعه عکس در ۲ بخش حرفه‌ای و عمومی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در بخش حرفه‌ای به سایت www.soogvareh.com و برای بخش پویش عمومی با درج هشتگ‌های ملت_امام_حسین علیه‌السلام و انا_من_حسین و من_حسینی_ام اقدام نمایند.

۵ مهرماه ۱۴۰۱ آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین سوگواره ملی و چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پویش محرم محتوای دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه که با حضور معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل هلدینگ صنایع مادیران، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران وزارت ارتباطات و استان برگزار شد؛ گفت : عرصه اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های بسیار خوب برای رونق اشتغال و تولید در استان کرمانشاه است.

وی گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های اخیر با وزیر ارتباطات و معاونانش صورت گرفته، به توافقات تحول آفرینی برای اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه رسیده ایم که در نشست امروز چگونگی اجرای آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای در مجموعه پارک علم و فناوری استان بزودی شروع به فعالیت می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با ۲۰ تیم فعالیت خود را برای تولید آثار آغاز می‌کند و در آینده تا ۵۰ تیم گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد سرزمین اقتصاد دیجیتال یکی دیگر از طرح‌های تحول آفرینی که می‌تواند بستر بسیار خوبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری اطلاعات فراهم کند.

صحرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی وزارت ارتباطات، امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاهی بتوانیم این عرصه بسیار مهم را هم برای اشتغال جوانان و رونق کسب و کار استان فراهم کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • «پای تختی هستیم»
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور