Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@21:57:06 GMT

قتل مرد جوان فقط به خاطر یک مشت تفاله چای

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۲۲۵

قتل مرد جوان فقط به خاطر یک مشت تفاله چای

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ روزنامه ایران نوشت: شامگاه ۱۵ دی ۹۴ وقوع یک درگیری در خیابان احمدی به مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۳۲ ساله به نام مهدی در جریان درگیری بر اثر اصابت ضربه چوب بیس بال به سرش بیهوش شده است.

مرد جوان به بیمارستان منتقل شد، اما ضربه شدید باعث مرگ مغزی او شد و اعضای بدن پسر جوان دو روز بعد از این حادثه با موافقت خانواده‌اش اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدنبال مرگ مهدی، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام وعامل این درگیری به نام بهمن بازداشت شد.

مرد ۴۷ ساله در تحقیقات گفت: خانه مقتول و خانواده‌اش در طبقه دوم و سوم ساختمانی است که من هم زیر ساختمان مغازه املاکی دارم. مهدی به خاطر اینکه پله‌ها را بالا و پایین نرود از پنجره آشغال و تفاله چای را پایین می‌ریخت. چند بار درباره این موضوع به او تذکر داده بودم، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه ساعتی قبل وقتی از داخل بنگاه به داخل خیابان آمدم، ناگهان مقداری تفاله چای روی سرم ریخت.

او ادامه داد: وقتی به بالا نگاه کردم دیدم مقتول پنجره اتاقش را باز کرده و در حال ریختن تفاله چای به داخل خیابان است. او خیلی خونسرد بود و اصلاً توجهی به این نداشت که لباس‌های مرا کثیف کرده است به همین دلیل من خیلی عصبانی شدم و به این کارش اعتراض کردم، اما به جای معذرت‌خواهی شروع به داد و فریاد کرد. همین مسأله باعث مشاجره ما شد و در نهایت مهدی خودش را به طبقه پایین رساند و با هم درگیر شدیم. بعد هم مقتول به داخل مغازه‌ام رفت و یک صندلی برداشت و به طرف من حمله کرد. من هم به داخل مغازه رفتم و چوب بیسبالی که از قبل در مغازه بود، برداشتم و یک ضربه به سرش زدم که خونین روی زمین افتاد.

وی گفت: من هرگز فکر نمی‌کردم که او با یک ضربه چوب به قتل برسد و الان هم پشیمان هستم، هر چند پشیمانی فایده‌ای ندارد. با اعتراف بهمن به جنایت، مرد میانسال به بازسازی صحنه قتل پرداخت و باتوجه به درخواست اولیای دم برای قصاص، قضات دادگاه کیفری حکم بر اعدام صادر کردند.

پرونده این جنایت برای اجرای حکم به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد و گروه صلح وسازش مستقر در دادسرا وارد عمل شدند. در نهایت و با چندین جلسه صلح و سازش اولیای دم تنها برای رضای خدا و به یک شرط از قصاص قاتل گذشت کردند.

شرط آن‌ها برای رضایت به قاتل این بود که از محل زندگی آن‌ها که در آنجا مغازه مشاور املاک داشته برود. با پذیرفتن این شرط، مرد میانسال با گذشت ۷ سال از قتل و در حالی که در چند قدمی چوبه دار قرار داشت به زندگی برگشت.

 

منبع: روزنامه ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل اخبار حوادث تفاله چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم

ایسنا/خراسان رضوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر از ضرب و شتم یک جوان باغیرت کاشمری در دفاع از سه دختر نوجوان خبر داد و گفت: این جوان کاشمری که با ضربه چاقو مجروح شده در بیمارستان بستری است.

سید مصطفی قریشی یزدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص این واقعه به ایسنا گفت: شب گذشته هفتم اردیبهشت‌ماه همزمان با شب سالگرد شهادت حمیدرضا الداغی شهید غیرت، یک جوان باغیرت کاشمری وقتی مشاهده می‌کند که راکبان یک موتور سیکلت برای سه دختر نوجوان که در حال عبور هستند ایجاد مزاحمت کرده‌اند در راستای وظیفه انسانی و نهی از منکر به این افراد تذکر لسانی می‌دهد.

وی با بیان اینکه راکبان موتور سیکلتی که برای این سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند حال خوشی هم نداشته‌اند، اظهار کرد: این جوان با غیرت به جهت وظیفه انسانی و نهی از منکر لسانی به آنها تذکر می‌دهد که دست از کارشان بردارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر گفت: با توجه به اینکه حال این افراد مساعد نبود از موتور سیکت پیاده شده و پس از درگیری یک ضربه چاقو به وی وارد می‌کنند که در نهایت با چاقویی که به گردن این جوان وارد می‌شود وی را مجروح می‌کنند.

وی بیان کرد: بلافاصله این جوان توسط نیروهای مردمی به بیمارستان منتقل می‌شود و دو ضارب نیز توسط عوامل مردمی حاضر در صحنه دستگیر و تحویل عوامل گشت ۱۱۰ داده می‌شوند.

قریشی یزدی با بیان اینکه فرماندار شهرستان از همان لحظه اولیه گزارش حادثه دستورات لازم را به مسئولان حوزه بهداشت و درمان برای رسیدگی به وضعیت حال این جوان صادر کردند، خاطرنشان کرد: بلافاصله عمل جراحی انجام می‌شود و بحمدالله اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

وی با اعلام اینکه پرونده متهمین در حال انجام سیر مراحل قانونی است، ادامه داد: این جوان که در پی حمایت از سه دختر دچار حادثه شده یک شهروند عادی بوده و فقط در پی وظیفه انسانی خودش این اقدام را انجام داده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر تاکید کرد: ستاد حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند را وظیفه ذاتی خودش می‌داند و قطعاً با دستورات قاطع دادستان شهرستان با این برهم زنندگان امنیت عمومی جامعه برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

فرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ریاست شبکه بهداشت و درمان در لحظات اولیه بر بالین بیمار حاضر و ضمن عیادت، از پدر و مادر ایشان به خاطر تربیت فرزندی با غیرت تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • نقش حیاتی ستاره جوان تیم ملی در لحظات تعیین‌کننده