Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد طرح ها ٣٢ مورد با بیش از ٧٠٠ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

کیامرث حاجی زاده بیان کرد: تکمیل شبکه توزیع آب روستای چاه تلخ باشت، ساخت طرح استخر غورک، گلخانه شهرک فدک سرابیز، احداث سالن چند منظوره مدیریت بحران، مجتمع تفریحی و رفاهی شهرداری، ساختمان پایگاه امداد و نجات لار،کمربندی پل بریم به چاه تلخ، تکمیل محور باشت شاه بهرام، تکمیل جاده عنا، خانه بهداشت تلچگاه باشت، اقامت گاه پزشک باشت ، تکمیل خانه بهداشت نارگ موسی، ساخت خانه بهداشت چهار راه گشین و ساخت خانه بهداشت نازنگون از مهمترین طرح افتتاحی هفته دولت در شهرستان باشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی 14 عمرانی در این شهرستان آغاز شد افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از چهار هزارو ۵٧٠ میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده است.

حاجی زاده تصریح کرد: این طرح ها شامل سایت جدید دمیه، سایت جدید حاج قلندر، ارتقا ایستگاه برمامیان، ارتقاء سایت شاه زینعلی، اجرای فیبر نوری باشت به چرام، اجرای طرح فیبر نوری چم بلبل به گوهرگان، ساخن دبیرستان آیت اله حکیم باشت، تکمیل کوه دهک، زیر سازی، بیس و آسفالت معابر روستا های برمامیون، پنبه زار، دم تنگ میان تنگان، تلخاب میر علی بخش، مله تم، سلطان آباد، دلی رباط، چالموره، سرابییز، تنگ آب شوش است.

فرماندار باشت افزود: امروز به نمایندگی از این تعداد طرح ها 9 پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

نادر گرامی ابراز کرد: این طرح ها شامل فیبر نوری چم بلبل به تلخاب بیدک، خانه بهداشت چهار راه گشین، جاده کمربندی پل بریم به چاه تلخ ، سالن چند منظوره مدیریت بحران و سایت جدید همراه اول حاج قلندر است که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی ادامه داد: همچنین امروز پروژه هنرستان آیت اله حکیم ، گلخانه فدک، پایانه مسافر بری باشت و زیر سازی و آسفالت معابر روستایی افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس باشت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه