Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:11:44 GMT

دو هزار بلیت رایگان جام‌جهانی به چه کسانی می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۴۶۶

دو هزار بلیت رایگان جام‌جهانی به چه کسانی می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، علی میرغفاری در گفت و گوی تلویزیونی امروز صبح خود در مورد تعداد دقیق بلیت های تخصیص یافته به ایران در جام جهانی 2022 گفت: فیفا طی دو مرحله، بلیت در اختیار ما گذاشت که بار اول حدود 5 هزار قطعه بلیت بود، 3 هزار تا هم به خانواده فوتبال تخصیص دادند. در مرحله دوم با توجه به مکاتباتی که انجام شد، 12 هزار قطعه بلیت در اختیار ما گذاشتند که در مجموع 20 هزار قطعه بلیت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که میهمان برنامه سلام صبح بخیر بود در رابطه با ماجرای تخصیص 2 هزار بلیت رایگان از سوی قطری ها تاکید کرد: آقای کلهر طی سفری که به قطر داشت، با مسئولان آن جا صحبت کرد. جایگاه چهار در اختیار شهروندان قطری است و با توجه به اینکه بازی ایران و قطر در یک روز انجام می شود، پیشنهاد شد که آن بلیت ها که استفاده نمی شود، به صورت رایگان در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار بدهند. این به صورت مکتوب اعلام نشده و به صورت شفاهی از طریق سفارت به آقای کلهر گفته شده است. در نظر داریم این بلیت ها که به صورت رایگان در اختیار فدراسیون قرار می گیرد، به سازمانها، ارگان ها و نهادهای مدنظر داده شود.

مدیر کارگروه بلیت فروشی جام جهانی در پاسخ به این سوال که آیا چنین چیزی در فوتبال دنیا عرف است گفت: خب وزارت ارشاد برای کارهای فرهنگی آن جا حضور خواهد یافت. خود وزارت ورزش و امور خارجه هست. در هر صورت باید برای این ها بلیت صادر شود. اگر مقامات رسمی از ایران حضور پیدا کنند مسلما نمی توانیم در جایگاه چهار به آنها صندلی بدهیم و باید در جایگاه یک به آنها صندلی بدهیم. اگر وزارت خانه ای درخواست بلیت داشته باشد می تواند به وزارت ورزش درخواست بلیت در ازای پرداخت هزینه بدهد چون وزارت ورزش پول این ها را به فیفا پرداخت کرده است.

او با ذکر قیمت بلیت سه جایگاه تعیین شده در جام جهانی 2022 در مورد این شایعه که فدراسیون فوتبال بلیت ها را گران می فروشد، افزود: جایگاه یک: 7.200 میلیون تومان، جایگاه دو: 5.400 میلیون تومان و جایگاه سه: 2.200 میلیون تومان. فدراسیون هایی که تیم های ملی آنها در جام جهانی حضور پیدا می کند الزاما کار فروش بلیت را انجام نمی دهند. از آنجایی که ایرانی ها فاقد مسترکارت و ویزا کارت هستند و نمی توانند از سایت فیفا خرید کنند، فدراسیون فوتبال این درخواست را کرده است. فیفا این مجوز را به فدراسیون فوتبال داده که برای پوشش دادن بحث های مالی که این وسط به وجود می آید ده درصد به عنوان کارمزد روی قیمت بلیت ها بکشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فیفا جام جهانی 2022 قطر فدراسیون فوتبال جام جهانی بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید

به گزارش خبرنگار مهر، اخیراً خبری مبنی بر کلاهبرداری جدید بنزینی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت مطرح شد به طوری که این کلاهبرداران از طریق جا به جایی تراشه‌های کارت سوخت اقدام به خالی کردن سوخت موجود در کارت‌ها می‌کنند.

موضوع از این قرار است برخی از افراد هنگام سوخت‌گیری از خودرو خود پیاده نمی‌شوند و متصدی جایگاه‌ها کارت سوخت را از آن‌ها گرفته و پس از سوخت‌گیری به راننده تحویل می‌دهد که تا این قسمت از ماجرا همه چیز عادی به نظر می‌رسد، اما برای سوخت‌گیری بعدی که مراجعه می‌کند با کارت سوخته مواجه می‌شود در این شرایط تا زمانی که کارت سوخت المثنی برای این افراد صادر نشود امکان سوخت‌گیری برای کسانی که تراشه قبلی را در اختیار دارند وجود دارد برای همین است شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بارها تاکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌ها می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ مراتب را گزارش دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

این شرکت همچنین بار دیگر تاکید کرده که تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنند، کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوخت‌گیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است و بهتر است شهروندان با رعایت دقت و نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان باید از در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود جدا خودداری کرده تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

کد خبر 6090741 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید