Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر حمایت همه جانبه دولت سیزدهم از فعالیتهای تولیدی و اشتغال آفرینی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ سید محمد رضا طالبی با تأکید بر این مطلب در نشست صمیمی با اعضای هیئت مدیره کارخانه سیمان باقران شهرستان درمیان که با حضور فرجامی فرد فرماندار شهرستان درمیان، امینی نسب معاون سیاسی فرماندار، خزاعی نژاد بخشدار گزیک و جمعی از مسئولین شهرستان درمیان در محل کارخانه سیمان باقران انجام شد، گفت: در شرایطی که ایران اسلامی آماج انواع تحریم ها، دشمنی ها و توطئه ها در حوزه های مختلف توسط کشورهای غربی و شرقی و به خصوص شیطان بزرگ آمریکا قرار دارد و این کشورهای سلطه گر نقشه های شومی برای ضربه وارد کردن به اقتصاد و معیشت ملت قهرمان ایران کشیده اند احداث و راه اندازی مراکز و واحدهای صنعتی و اقتصادی نظیر کارخانه سیمان باقران می تواند کمک بزرگی به اقتصاد کشور و معیشت مردم منطقه بنماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی؛ همه مسئولین وظیفه دارند با نهایت توان و تلاش در زمینه کاهش و رفع مشکلات پیش روی تولید، عرضه و فروش محصولات این گونه واحدهای تولیدی و صنعتی گام های موثری بردارند.

وی در ادامه افزود: درخواست ها و مشکلات مطرح شده توسط اعضای هیئت مدیره کارخانه سیمان باقران در جهت پایداری شرایط مطلوب کنونی و افزایش ظرفیت و توان تولید این کارخانه توسط استاندار  و مجموعه مدیران استانی پیگیری شده و همچنان نیز تلاش ها برای رسیدن به وضعیت فعالیت بهتر این کارخانه و سایر واحدهای صنعتی و تولیدی استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور اظهارداشت: یکی از طرحهای اقتصادی خوبی که در استان بوشهر و شهرستان دشتی در دست اجرا است کارخانه آهک اکباتان می باشد که با توجه به اهمیت و جایگاه این طرح می طلبد هر چه زودتر فعال شود.

معاون اقتصادی استانداری بوشهر بر ضرورت تسریع در راه اندازی این کارخانه تاکید کرد و ادامه داد: راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می کند.

باستین اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای نرخ بالای بیکاری در سطح استان دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح سالانه ۲۰ میلیون یورو محصولات این کارخانه صادر می شود.

کد خبر 6093647

دیگر خبرها

  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم