Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک دختر سه ساله مکزیکی که مرگ وی اعلام شده بود در مراسم تشییع جنازه خود زنده شد. مرگ «کامیلا رکسانا مارتینز» در حالی روز چهارشنبه توسط پزشکان بیمارستان مورد تایید قرار گرفت که این کودک ۱۲ ساعت بعد زنده شد.

با این حال خوشحالی خانواده این دختر زیاد طول نکشید و پس از انتقال کودک به همان بیمارستان بار دیگر مرگ وی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق تراژدیک عجیب در بیمارستان سالیناس دهیدالگو واقع در ایالت سن لوئیس پوتوسی واقع در مرکز مکزیک رخ داد.

" ماری جین مِندوزا "، مادر کامیلا، در شرح این اتفاق گفت که دخترش را در حالی که دچار درد معده، استفراغ و تب بود به مرکز پزشکی محلی در شهر ویلا د راموس برد. در آنجا پزشک وقت توصیه کردند که کودک فورا به بیمارستان محلی منتقل شود؛ جایی که کودک به دلیل کم آبی بدن فورا مورد درمان قرار گرفت و چند مسکن برای او تجویز شد.

با این حال خوشحالی خانواده این دختر زیاد طول نکشید و پس از انتقال کودک به همان بیمارستان بار دیگر مرگ وی اعلام شد. این اتفاق تراژدیک عجیب در بیمارستان سالیناس د هیدالگو واقع در ایالت سن لوئیس پوتوسی واقع در مرکز مکزیک رخ داد.

" ماری جین مِندوزا "، مادر کامیلا، در شرح این اتفاق گفت که دخترش را در حالی که دچار درد معده، استفراغ و تب بود به مرکز پزشکی محلی در شهر ویلا د راموس برد. در آنجا پزشک وقت توصیه کردند که کودک فورا به بیمارستان محلی منتقل شود؛ جایی که کودک به دلیل کم آبی بدن فورا مورد درمان قرار گرفت و چند مسکن برای او تجویز شد.

 این حال وضعیت کامیلا وخیم شد و او دوباره به همان بیمارستان منتقل شد. مندوزا گفت: «فرزندم را به اکسیژن وصل کردند. با این وجود بین ساعت ۹ تا ۱۰ همان شب فوت کامیلا اعلام شد.»

مندوزا مدعی شد که پرسنل بیمارستان او را در اتاقی محبوس و از دخترش جدا کردند و او از درب دیگری موفق به خروج از بیمارستان شد. روز بعد و در مراسم تشییع جنازه این کودک، یکی از حضار متوجه بخار شیشه تابوت شد که نشان می‌داد کامیلا نفس می‌کشد. در ادامه مادر شوهر مندوزا متوجه حرکت کردن چشم کامیلا شد و بررسی‌های بیشتر نشان داد که کودک هنوز زنده است.

ادامه افراد در تابوت را باز کرده و کودک را فورا به بیمارستان منتقل کردند. با این حال پزشکان پس از معاینه کامیلا اعلام کردند که کودک فوت کرده است. خانواده این دختر شکایتی را بر علیه بیمارستان مطرح کرده اند.

در عین حال، "خوزه لوئیس رویز"، دادستان کل ایالت سن لوئیس پوتوسی ضمن تایید انجام تحقیقات گسترده در این باره اعلام کرد که کالبدشکافی کودک نیز انجام شده است.

منبع: تابناک جوان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زنده شدن اخبار حوادث اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد

بنابر اعلام اورژانس ۱۱۵ قم،در پی دو حادثه که نیاز بود، مصدوم به سرعت به بیمارستان منتقل شود، بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد و مصدومان را منتقل کرد.

 حادثه اول مربوط به واژگونی موتور سیکلت در شهرستان کهک سه راهی روستای قبادبزن بود که ابتدا خودرو اورژانس اعزام و درخواست بالگرد کرد.

 این حادثه چهار مصدوم داشت که دو نفر آنها کودک بودند که لعد از انجام خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

 حادثه دوم مربوط به سقوط از ارتفاع به درون استخر بود که در روستای خاوه اتفاق افتاد که کارشناسان اورژانس خدمات رسانی درمانی اولیه را انجام و پس از آن توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است