Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای تهران اعلام کرد: بیش از ۱۷ پروژه عظیم خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع برق با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش روز یکشنبه ایران اکونومیست از روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای تهران، این شرکت اعلام کرد: امسال در هفته دولت، پروژه‌های عظیم توسعه و احداث خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع در ۳ استان تهران، قم و البرز افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با در مدار قرارگرفتن این طرح‌ها، استمرار تأمین برق مستمر و پایدار برای مشترکان به ارمغان خواهد آمد.

ارتقا پایداری و ظرفیت شبکه برق استان‌های تهران، قم البرز از طریق احداث پست ۲۰/۶۳ جدید المپیک تهران با اعتبار یک هزار میلیارد ریال یکی از طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

توسعه و تقویت پست‌های ۲/۶۳ کیلوولت در شهریار و شهر قدس با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های این شرکت است.

احداث پست‌های انتقال جدید در شهرک‌های صنعتی فیروزکوه و دماوند با مجموع سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال برای تأمین برق صنایع این شهرک‌ها از دیگر طرح‌هایی است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

طرح احداث خط انتقال ۶۳ کیلوولت ورامین، مهر امام رضا (ع) و پاکدشت با مجموع سرمایه بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال باهدف پایداری برق استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح تقویت خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت تهرانپارس، ازگل با مجموع سرمایه بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال باهدف پایداری شبکه برق برای مشترکان شهر تهران وارد مدار می‌شود.

طرح تقویت و خازن‌گذاری در پست‌های انتقال استان‌های تهران، البرز و قم با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۲۱ میلیارد ریال باهدف کاهش مشکل افت فشار به بهره‌برداری می‌رسد.

احداث و بهسازی شبکه و توسعه گسترده خطوط انتقال و فوق توزیع در استان‌های تهران، قم و البرز با مجموع سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۳۱ میلیارد ریال  باهدف تأمین برق مستمر و پایدار انجام می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هفته دولت ، البرز ، قم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هفته دولت البرز قم بهره برداری می رسد مجموع سرمایه پست های انتقال میلیارد ریال سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو در خط ۵ رفع شده، تردد با قطارهای عادی هم در حال انجام و شرایط در روال عادی است.

گفتنی است؛ همچنین مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرده بود؛ برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده است آتش به کابل های سیگنالینگ برسد و موجب اختلال و قطعی آن شود.

کد خبر 6093853

دیگر خبرها

  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری