Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:15:24 GMT

رطوبت بالای ۶۰ درصد در ۱۳ نقطه خوزستان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۵۵۱

رطوبت بالای ۶۰ درصد در ۱۳ نقطه خوزستان

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان میزان رطوبت در بندر ماهشهر و شوش ۸۶، ایستگاه کشاورزی اهواز ۸۵، شادگان ۸۴، صفی آباد دزفول و اهواز ۸۳، آبادان ۸۰، هندیجان ۷۸، امیدیه ۷۰، آغاجاری ۶۶، بهبهان و شوشتر ۶۳، گتوند ۶۱، بستان ۵۵ و حسینیه اندیمشک ۵۴ درصد ثبت شد.

بیشترین میزان رطوبت خوزستان در صبح روز شنبه، با ۸۶ درصد در شهرستان شادگان ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی همراه با بالا بودن ضرایب ناپایداری از ظهر شنبه پنجم تا جمعه ۱۱ شهریور هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی خوزستان بندر ماهشهر بهبهان دزفول خوزستان شوش اهواز آبادان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی خوزستان بندر ماهشهر بهبهان اداره کل هواشناسی خوزستان بندر ماهشهر بهبهان دزفول خوزستان شوش اهواز آبادان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان