Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@13:47:14 GMT

فروش دمپایی قدیمی زنانه دهه 60

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۶۲۸

امروزه مراکز زیادی در سطح کشور وجود دارد که به جهت سهولت خرید و فروش دمپایی قدیمی در دسترس عموم افراد قرار می گیرد دمپاییها در دسته بندی مختلفی قرار دارند که مدل دمپایی روفرشی همیشه جزو نوعهای پرفروش دمپایی محسوب می شود شاید خرید و انتخاب یک دمپایی روفرشی با کیفیت و کفی نرم بتواند پس از پایان یک روز خسته کننده کاری قسمتی از خستگیهای شما را بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدلهای مختلفی دمپایی که از قدیم تولید می شده است و همیشه مورد توجه مصرف کنندگان آن قرار داشته است می توان به موارد روبرو دمپایی مدل طبی، دمپایی پلاستیکی قدیمی، دمپایی ابری، صندل لا انگشتی و غیره اشاره نمود دمپاییهای طبی نیز همانند دمپاییهای روفرشی جزو محصولات پر فروش بوده اند که هم اکنون نیز مورد توجه اغلب بسیاری از افراد می باشند.

یکی از مواردی که در هنگام خرید و فروش دمپایی قدیمی و جدید توجه نمایید سایز دمپایی است که پا در هنگام قرارگیری در آن نباید احساس فشار و سختی داشته باشد بلکه دمپایی باید مناسب سایز پای افراد باشد.

به جهت اینکه از انواع قارچهای پوستی جلوگیری کنید بهتر است هر چند وقت یکبار دمپایی مورد استفاده خود را با مقداری پودر شوینده به خوبی بشویید و بگذارید که کاملا خشک شود و سپس استفاده نمایید چنانچه ناگزیرید که پس از مراجعه به منزل از دمپایی استعمال نمایید حتما پاهای خود را به خوبی بشویید تا از انتشار بوی بد پا جلوگیری نمایید.

بسیاری از پزشکان معتقد هستند که دمپاییهای معمولی فقط باعث جلوگیری از آسیب به پا می شود ولیکن در صورتی که استفاده از دمپاییهای طبی قدیمی باعث پیشگیری از زانو درد و کمر درد در افراد می شود.

 

مدل دمپایی قدیمی

یکی از معروف ترین مدل دمپایی قدیمی همان دمپاییهای جلو بسته بودند که از آن برای خانمها، کودکان و آقایان استفاده می کردند و می توانستید این دمپاییها را در اکثر خانه ها با رنگهای متنوع مشاهده نمایید.

این دمپایی ها برای داخل سرویس بهداشتی و بازی بچه ها در کوچه نیز بسیار دیده می شدند و آنها از جنس پلاستیک سربسته بودند که در رنگهای مختلف دیده می شدند.

پس از آنها نوعی دمپایی قدیمی دیگر به وجود آمد که مخصوص خانمها بودند و این نوع دمپاییها را نیز شما می توانستید برای رفت و آمدهای محدود و کوتاه مشاهده نمایید که این نوع همان دمپاییهای مشکی رنگی بودند که سگکی در گوشه آنها وجود داشت و بسیار محکم و سفت بودند.

بعد از آن نیز دمپایی های پلاستیکی به وجود آمدند که از هر جنسی و در هر رنگی آنها وجود داشتند و از انواع دمپایی قدیمی دهه 60 برای استفاده هایی مثل حیاط، سرویس بهداشتی و غیره به کار می بردند که بسیار راحت و نرم بودند و اشکال و مدلهای مختلفی نیز داشتند مانند بند ضربدری و یا ساده، در اواخر دوران دهه شصت نسل جدیدی از دمپاییها طراحی شدند که به آنها دمپایی لاانگشتی می گفتند که این نوع دمپاییها نیز بسیار شیک و زیبا بودند و اکثر جوانها از آنها استفاده می کردند.

به دلیل علاقه بسیاری که برخی از افراد به وسایل نوستالژی دارند و یا آنکه شاید آنها را کاربردی تر و بهتر بدانند امروزه نیز نمونه هایی از دمپاییهای جلو بسته ی پلاستیکی دوباره به وجود آمده اند که برخی از افراد از مدل دمپاییهای قدیمی دهه ۶۰ یا همان دمپاییهای جلو بسته برای سرویس بهداشتی و یا حتی نمونه های کوچک تر برای فرزندان خود استفاده می کنند.

 

دمپایی قدیمی زنانه

دمپاییها انواع مختلفی دارند که برای همه سنین تولید و عرضه می شوند با وجود طرحهای جدید از دمپاییها انواع قدیمی آن نیز مشتری خاص خود را دارد.

در هنگام خرید دمپایی روفرشی هر فردی بر مبنای تیپ و استایل خود نوعی از دمپایی را انتخاب می کند هرچند که زیبایی دمپایی بسیار مهم است اما گذشته از آن راحتی و استاندارد بودن آن در اولویت اول قرار دارد دمپایی انواع مختلفی دارد از جمله روفرشی، پلاستیکی، لا انگشتی، خز دار، مجلسی، طبی و غیره می باشد.

دمپایی مناسب باید سبک باشد چرا که فرد در زمان راه رفتن احساس خوبی داشته باشد از دمپایی قدیمی زنانه می‌توان بر اساس نوع و طرح آن در مکانهای مختلف استفاده کرد حتی نوعی از آن را می توان در مجالس دورهمیها و غیره استفاده نمود.

دمپایی دارای سایزهای متنوع و رنگ بندیهای زیادی هستند لذا در زمان خرید دقت کنید که جنس بادوام و با کیفیتی را انتخاب نمایید چرا که در ماندگاری و طول عمر آن تاثیر بسزایی دارد.

دمپایی دارای زیره مناسبی باید باشد چرا که از بروز مشکلات پا جلوگیری می کند طرحهای روی دمپایی نیز بسیار بر جذابیت آن می افزاید که امروزه طرح و مدلهای مختلف و همچنین جنسهای متعددی تولید می شود که می تواند انتخاب بسیاری از افراد سخت پسند باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دمپایی قدیمی فروش دمپایی مدل دمپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سد کجکی در افغانستان سرریز کرد؟ چرا حقابه ایران را نمی‌دهند؟ دیگر چه بهانه‌ای دارند (فیلم) جدیدترین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم) سرریز شدن یک سد دیگر در سیستان و بلوچستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • پرچمداران قدیمی ترین مسابقه خودروهای اسپرت جهان (فیلم)
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • (ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم)
  • درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد | ویدئو
  • درخواست تلخ کودکان سیل زده برای داشتن دمپایی (فیلم)
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی