Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بنوان روز یک‌شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: معتقدیم زمانپور با توجه به ارتقا رده سنی باید نتایج و رکوردهای بهتری را در این دوره از مسابقات ثبت می‌کرد و نتایج حاصله این دونده از این مسابقات دور از انتظار بود.

وی با اشاره به اینکه از فدراسیون درخواست کرده‌ایم تا چرایی این ناکامی را به هیات دو ومیدانی استان همدان گزارش دهد تا در کمیته فنی بررسی شود، افزود: کمیته فنی هیات دو ومیدانی استان با حضور برترین‌های این رشته، یکی از بهترین کمیته‌های فنی در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موفقیت‌های رشته دو و میدانی استان همدان حاصل برنامه ریزی اعضای کمیته فنی و تلاش مربیان و ورزشکاران است، گفت: نسبت به عملکرد تمامی دونده‌های استان در میادین مختلف داخلی و خارجی مسئول هستیم و بر همین اساس بر بررسی دقیق دلایل ناکامی زمانپور در بازی‌های کشورهای اسلامی و ارایه راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت این ورزشکار تاکید داریم.

رییس هیات دو ومیدانی استان همدان افزود: درهمین ارتباط از زمانپور نیز خواسته‌ایم تا برنامه خود را به هیات ارایه دهد تا بتوانیم شرایط و زمینه برای موفقیت این ورزشکار در مسابقات آتی را فراهم کنیم.

به گفته بنوان، کمیته فنی هیات دو ومیدانی با نگاهی علمی و حرفه‌ای، تاکنون تصمیمات بسیاری خوبی را در راستای کسب موفقیت ورزشکاران در رقابت های داخلی و خارجی گرفته است.

سید امیر زمانپور در ترکیب تیم ملی دو و میدانی و در رشته پنج هزار متر بازی های کشورهای اسلامی حضور داشت.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار دونده فعال است.

برچسب‌ها ایرنا دوومیدانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا دوومیدانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ایرنا دوومیدانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هیات دو ومیدانی استان همدان کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا

سخنگوی دولت کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در دوی ۴۰۰ متر توسط نازنین‌فاطمه عیدیان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی با اشاره به موفقیت نازنین‌فاطمه عیدیان در کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین‌فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم. این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…
تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.
قهرمانی المپیک ان‌شاءالله
تا باد چنین بادا»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا