Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@09:32:36 GMT

استاندار گلستان به مقام شهدای کلاله ادای احترام کرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۷۳۸

استاندار گلستان به مقام شهدای کلاله ادای احترام کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمد زنگانه روز یکشنبه به همراه فرماندار، امام جمعه و برخی مدیران کلاله پس از حضور در مزار گلزا شهدای گمنام (خوشنام) و قرائت فاتحه، مزار این شهیدان والامقام را عطرافشانی کرد.

حاضرین در این مراسم معنوی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان دوران دفاع مقدس، با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق و برلزوم ادامه راه شهیدان تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال ۴۹۰ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا طی هفته دولت در کلاله افتتاح شده یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد که با انجام آن برای ۴۲۸ نفر از جویندگان کار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

برای عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت در کلاله که ۹۷ طرح آن عمرانی و ۳۹۳ پروژه دیگر آن تولیدی و اقتصادی است، در مجموع هزار و ۶۸۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از منابع ملی، استانی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده و خواهد شد.

برای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی هفته دولت در کلاله هزار و ۴۷۶ میلیارد ریال و برای طرح‌های تولیدی و اقتصادی این شهرستان نیز افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه سوخت کلاله با ۴۵۰ میلیارد ریال، بهره برداری از خط انتقال آب آشامیدنی از آق سو به کلاله به اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال، اجرای خط تغذیه و تقویت TBS شماره ۲ شرکت گاز با هزینه ۷۵ میلیارد ریال، افتتاح طرح های گردشگری با هزینه تقریبی ۱۱۹ میلیارد ریال، بهره‌برداری از ۲ واحد حوزه بهداشت و درمان با اعتبار تقریبی ۵۷ میلیارد ریال، اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری با ۳۰ میلیارد ریال، تامین برق مشترکان با ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب با ۶۵ میلیارد ریال از مهمترین پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.

قرار است مراسم متمرکز افتتاح یا آغاز ساخت پروژه‌های هفته دولت در کلاله در محل فرودگاه این شهرستان و با کلنگ زنی احداث جایگاه سوخت آن برگزار شود.

شهرستان ۱۳۰ هزار نفری کلاله ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها گنبدکاووس هفته دولت شهید افتتاح پروژه گلستان کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس هفته دولت شهید گنبدکاووس هفته دولت شهید افتتاح پروژه گلستان کلاله هفته دولت در کلاله میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است

استاندار سمنان گفت: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان، اظهار کرد: نظارت ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گرانفروشی و افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه، بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و لازم است تا در این راستا به عنوان یک مطالبه مردمی دقت شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

هاشمی با اشاره به نظارت بر نحوه فعالیت خبازی‌ها در سطح استان در راستای افزایش کیفیت نان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان پدافند غیرعامل کشور، ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان به منظور مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار نسبت به دوگانه سوز نمودن واحدهای خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

استاندار سمنان گفت: تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یکی از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است و به هیچ عنوان نباید در خصوص کالایی در استان با کمبود مواجه شویم.

کد خبر 751524

دیگر خبرها

  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان