Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@16:14:12 GMT

شرط عجیب مانع از پرسپولیسی شدن گزینه یحیی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۹۷۸

شرط عجیب مانع از پرسپولیسی شدن گزینه یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

پس از جذب یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم خارجی دیگر است و در همین زمینه مذاکرات خوبی با شیخ دیاباته بازیکن اسبق استقلال انجام شده و به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، این بازیکن به زودی قرارداد خود را با پرسپولیس امضاء می‌کند.

این در حالی است که مسؤولان باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی سراغ گزینه‌های زیادی رفتند و مذاکراتی هم با این بازیکنان انجام دادند که تا به حال منجر به عقد قرارداد با لوکادیا شده و شاید دیاباته هم پیراهن سرخ را بپوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مذاکرات البته اتفاقات قابل توجهی هم رخ داده است؛ یکی از بازیکنان خارجی که با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده بود، درخواست‌های جالب توجه و البته عجیبی از این باشگاه داشت که البته به نظر می‌رسد این درخواست‌ها به دلیل ناآگاهی از وضعیت حاکم بر فوتبال کشور ما بوده است.

یکی از بازیکنان خارجی که از وضعیت حق کپی‌رایت در فوتبال ایران بی‌اطلاع بوده مبلغ معقولی برای عقد قرارداد با پرسپولیس مطرح کرده بود، اما شرط جالب توجهی داشت که پس از مطلع شدن از آن قید حضور در پرسپولیس را زد! این بازیکن خارجی خواستار گنجاندن یک بند در قراردادش بود مبنی بر اینکه درصدی از حق فروش پیراهنش بعد از قرارداد با پرسپولیس به او برسد! این در حالی است که پس از اینکه متوجه شد در فوتبال ایران موضوعی به نام کپی‌رایت و فروش پیراهن سودی برای باشگاه و بازیکن ندارد قید حضور در این تیم را زد!

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یورگن لوکادیا پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند