Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:27:17 GMT

حرف‌های گلزن سابق پرسپولیس در مورد مهاجم هلندی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۳۱۱۶

حرف‌های گلزن سابق پرسپولیس در مورد مهاجم هلندی

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس پس از دو تساوی در هفته سوم لیگ برتر موفق شد با یک گل آلومینیوم را شکست بدهد. پایان رافت درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: کیفیت این بازی نسبت به دو دیدار قبلی پرسپولیس بهتر بود اما این تیم همچنان به شرایط ایده‌آل نرسیده و هنوز ایراداتی وجود دارد و برای مثال بین برخی بازیکنان مثل سعید صادقی یا لوکادیا عدم هماهنگی به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمی بی نظمی هم در تیم وجود دارد که باعث می‌شود گاهی تیم اسیر حملات تیم حریف شود. پرسپولیس باید رفته رفته خودش را پیدا کند و با صلابت تر بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امسال سال بسیار سختی است و هیچ بازی راحتی وجود ندارد. برای مثال من بازی سپاهان و گل گهر را دیدم و کیفیت این دو تیم به مراتب بیشتر از سایر تیم ها است؛ اگر قرار است پرسپولیس مقابل چنین تیم هایی قرار بگیرد باید با تفکرات خوب و تاکتیکی بازی کند.

او با اشاره به نقاط ضعف پرسپولیس گفت: ما در فوروارد و سمت چپ کمی نوسان داریم که باید برطرف شود. البته نکته مثبت این است که بازیکنان پرسپولیس مثل عالیشاه، ترابی، صادقی و... چند پسته هستند و می‌توانند در نقاطی که مشکل وجود دارد به تیم کمک کنند.

رافت با تمجید از عملکرد میلاد سرلک در بازی با آلومینیوم گفت: تیم پرسپولیس باید بازیکن بزرگ و باکیفیت داشته باشد؛ کمااینکه دیدیم در بازی با آلومینیوم گلزنی کرد و در صحنه گل هم بسیار باهوش عمل‌ کرد و به خوبی به توپ ضربه زد. این بازیکن بسیار با کیفیت و با اخلاق است.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد یورگن لوکادیا در بازی با آلومینیوم عنوان کرد: این بازیکن در اولین بازی به هیچ وجه کیفیت خوبی نداشت و من چیز خاصی از او ندیدم. انتظاری که از لوکادیا به عنوان یک بازیکن خارجی داریم بالاتر از اینهاست؛ مشخص بود که این او از لحاظ بدنی خیلی عقب است و از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی هم هنوز به آمادگی لازم نرسیده و هنوز با تیم هم هماهنگ نیست و فکر‌ می‌کنم آقای گل‌محمدی به دلیل مسائل روحی و روانی در‌ بازی با آلومینیوم لوکادیا را در ترکیب گذاشته بود. امیدوارم که در بازی های آینده بهتر ظاهر شود چون پرسپولیس زمان زیادی ندارد.

وی در واکنش به انتقاداتی که به مهدی عبدی وارد می‌شود گفت: باید در نظر بگیریم که عبدی یک بازیکن جوان است و در تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کند. از طرفی همه از او انتظار گل دارند و انتقادات زیادی هم به این بازیکن می‌شود و این فشارها برای یک بازیکن جوان خوب نیست. عبدی یک بازیکن خوب و توانمند و گلزن است اما نمی‌تواند در هر بازی جواب بدهد چون مهاجمی است که درگیر نمی‌شود و خیلی هم نمی‌دود و فقط به خوبی به چارچوب ضربه می‌زند؛ نباید از او انتظارات دیگر داشته باشیم و کار زیادی بکشیم. عبدی اگر قدر خودش را بداند و کیفیت کار فنی و قدرت بدنی اش را بالا ببرد، می‌تواند بیشتر بازی کند. ممکن اخباری که در مورد جذب مهاجم منتشر می‌شود هم عبدی را تحت فشار قرار بدهد اما او باید بداند پرسپولیس اگر شش مهاجم هم داشته باشد باید کار خودش را انجام بدهد.

رافت در‌ خصوص اخباری که پیرامون جذب یک مهاجم دیگر وجود دارد گفت: پرسپولیس اگر سه مهاجم هم بگیرد هیچ ایرادی ندارد چون فضای رقابتی ایجاد می‌شود و هر کسی که بهتر عمل کند وارد ترکیب می‌شود. اگر ما فوروارد خوب داشته باشیم می‌توانیم با دو مهاجم بازی کنیم؛ بازی با دو مهاجم زور تیم را در خط حمله بیشتر‌ می‌کند و باعث می‌شود تیم حریف عقب تر بازی کند. البته این مسائل بستگی به تفکرات آقای گل‌محمدی دارد و حرف اول و آخر را ایشان می‌زنند. ما درباره مشکلات صحبت کردیم و امیدواریم پرسپولیس در بازی های آینده بهتر شود.

او درباره عملکرد خط هافبک پرسپولیس و صحبت هایی که به موقعیت سازی این تیم وارد می‌شود گفت: بازی پرسپولیس روی توانمندی هافبک هایش است؛ سرلک، ترابی، رفیعی، صادقی و کمال بازیکنان کمی نیستند و ۶۰-۷۰ درصد تیم روی توانمندی این بازیکنان است اما در بازی با فولاد که باعث انتقادات شد، شرایط متفاوت بود و تاکتیک تیم حریف پرس تحت فشار در وسط زمین بود و دوندگی و جسارت زیادی هم داشتند و در خط هافبک، بازیکنان ما را اذیت کردند. توانمندی هافبک های ما باید بیشتر باشد و بیشتر بدوند و تلاش کنند و در کار گروهی تیم شرکت کنند تا زمانی که تیم های حریف قصد پرس خط هافبک ما را دارند، از آن حالت خارج شوند.

رافت در پایان با اشاره به تاثیر حضور هواداران در استادیوم روی عملکرد پرسپولیس گفت: قدرت، صلابت و روحیه پرسپولیس با هواداران دو چندان می‌شود و بازیکنان راه بردن حریفان خود را با هواداران بهتر بلدند. انتظار من این است که برای بازی های بعدی هواداران بیشتری به استادیوم بیایند و تیم را تنها نگذارند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پایان رأفت بازی با آلومینیوم یک بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس