Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@12:01:12 GMT

بی‌اعتنایی فائزه هاشمی به حکم ممنوعیت فعالیت حزبی!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۳۱۹۹

بی‌اعتنایی فائزه هاشمی به حکم ممنوعیت فعالیت حزبی!

عصر دیروز مالک شریعتی عضو کمیسیون ماده ده احزاب در جمع خبرنگاران از ممنوعیت فعالیت حزبی فائزه هاشمی خبر داد و طبق گفته او این ممنوعیت به شخص فائزه هاشمی ابلاغ شده است.

به گزارش مشرق؛ حسین مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی در رابطه با ممنوعیت فعالیت حزبی فائزه هاشمی گفت: در این رابطه چیزی به ما ابلاغ نشده است و ایشان در جلسات حزب حضور فعال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه درباره خبر محسن اسلامی، دبیر کمیسیون ماده ده احزاب مبنی بر تصمیم گیری در خصوص مجمع عمومی حزب کارگزان پس از جلسه با دبیر کمیسیون نیز اظهار بی اطلاعی کرد.  

عصر روز گذشته مالک شریعتی عضو کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب وزارت کشور در جمع خبرنگاران از ممنوعیت فعالیت حزبی فائزه هاشمی خبر داد، طبق گفته این نماینده مجلس ممنوعیت به شخص فائزه هاشمی ابلاغ شده است.

این درحالی است که این فرد در جلسات حزب حضور فعال دارد و طبق گفته دبیر کل حزب کارگزاران در آخرین جلسه حزب که در هفته قبل برگزار شده نیز حضور یافته است که به نوعی می‌توان این را بی اعتنایی به حکم صادره از سوی مراجع ذیصلاح تلقی کرد.  

عکس زیر مربوط به جلسه روز دوشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱، شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی است.  

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت حسین مرعشی مالک شریعتی حزب کارگزاران کمیسیون ماده ده احزاب خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فائزه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند