Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@07:08:16 GMT

محدودیتی در صادرات دام‌ زنده نداریم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۳۲۲۱

محدودیتی در صادرات دام‌ زنده نداریم

آقای سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: بعد از طرح مردمی سازی یارانه نگاه بر آن بود که صادرات دام عوارض محور آزاد شود و محدودیت صادراتی هم‌ نداریم.

به گفته او، هم اکنون دولت عوارض جدیدی برای صادرات وضع نکرده و در قانون بودجه امسال عوارض آمده است که ما نمی‌توانیم آن را لغو کنیم، لذا با مجلس در این‌خصوص در حال مذاکره هستیم که ببینیم به چه نتیجه ای می رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساداتی نژاد می‌گوید: نگاه ما در حوزه صادرات محدود نبوده و با عوارض صادرات و واردات در حال کنترل هستیم، اما واکنش بازار غذا لحظه ای است؛ بنابراین نظرات متفاوت است اما تمرکز بر صادرات بحث امضاهای طلایی پیش می آید.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نظر ما در وزارت جهاد تفویض اختیارات است چه بسا ۶۰ درصد تفویض اختیارات انجام دادیم، در خصوص صادرات دام تفویض اختیارات به استان ها داده شده، هرچند اهلیت سنجی انجام می شود. براین اساس درخواست کردیم که به ۳۰ رئیس جهاد استان ها دسترسی اهلیت سنجی در سامانه جامع تجارت داده شود و تا زمانی که دسترسی انجام شود، اهلیت سنجی توسط دفتر توسعه صادرات وزارتخانه انجام می شود.

بنابر گفته وزیر جهاد کشاورزی، نظرما این‌نیست که کار و امور صادرات از تشکل ها گرفته شود، بلکه بنده بشدت با واگذاری کار به تشکل ها معتقدم و امیدوارم این امر در این دولت رخ دهد، هر چند موانعی وجود دارد که بخشی متعلق به ماست و بخشی متعلق به اتحادیه هاست که باید رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی صادرات دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک شده خریداری و در سردخانه‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید و طبق مجوز‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌ های کشور
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد