Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بیش از ۳۰ مدیر ارشد دستگاه اجرایی و فرمانداران شهرستان‌های مختلف این استان برای حضور در ایرنا مرکز ارومیه و دفتر مهاباد و گفت وگو با خبرنگاران این رسانه اعلام آمادگی کرده و براساس برنامه ریزی صورت گرفته هر روز حداقل چهار مدیرکل و فرماندار برای ارائه گزارش عملکرد دستاوردهای یکساله دستگاه متبوع خود در ایرنا حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرنا مرکز ارومیه و دفتر مهاباد برای انعکاس هر چه بهتر و مطلوب دستاوردهای یکساله دولت اقدام به برنامه ریزی جهت حضور مدیران در این رسانه و بیان عملکردها کرده که استاندار آذربایجان غربی نیز بر انجام به موقع آن تاکید و به همه مدیران کل و فرمانداران شهرستان‌ها اعلام شده از ظرفیت این رسانه‌ برای انعکاس خدمات دولت در سال اول فعالیت استفاده کنند این کار مهم تلاشی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار مردمی سیزدهم به ولی نعمتان جامعه است.

نگاه استاندار آذربایجان غربی به ایرنا به عنوان یک ظرفیت بزرگ رسانه‌ای جهت انعکاس خدمات دولت بسیار مناسب و ناشی از اعتماد ایشان به خبرگزاری جمهوری اسلامی بعنوان بازوی رسانه‌ای دولت نشات می‌گیرد و ایشان در نشست‌های مختلف با مدیران خواستار پاسخگویی مسوولان به انتقادات و سوالات اصحاب رسانه بدور از نگاه حزبی و جناحی شده است و مدیران نیز در این قالب موظف به پاسخگویی و شفاف‌سازی در ارتباط با بیان دستاوردهای دولت مردمی و از سوی دیگر بررسی مطالبات مردم هستند.

محمدصادق معتمدیان از مهرماه سال ۱۴۰۰ و پس از انتصاب به سمت استاندار آذربایجان غربی، تقویت روابط دوجانبه، دیپلماسی فعال منطقه‌ای، ارتباط موثر با همسایگان، تقویت تراز تجاری و اقتصادی، نگاه ویژه دولت سیزدهم به مرز، تقویت حوزه توریسم درمانی و گردشگری سلامت، رفع موانع پیش روی تولید و محرومیت زدایی و انجام سفرهای شهرستانی را در اولویت برنامه‌های خود و دیگر مدیران استان قرار داده است.

طرح شنبه‌های محرومیت زدایی از دیگر طرح‌های ابتکاری استاندار آذربایجان غربی برای کاهش مشکلات مردم حاضر در این مناطق است که در قالب این طرح، مقام عالی استان در کنار همه مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و دیگر بخش‌های دخیل، در محلات مناطق محروم ارومیه حاضر شده تا مشکلات آنان را دیده و برای بهبود وضعیت چاره اندیشی کند،  با این اقدام، در حال حاضر بخش مهمی از نیازهای این مناطق برطرف شده و بسیاری از تقاضاهای مردم، رنگ واقعیت به خود گرفته است.

یکشنبه‌های رفع موانع تولید، از پاییز سال گذشته توسط محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی راه اندازی شده و هر هرهفته ۲ تا ۳ واحد دارای مشکل مورد بازدید قرار گرفته و در محل، مشکلات واحدها شنیده شده و در مورد رفع آنها تصمیم گیری می‌شود این اقدام ابداعی استاندار، اتفاق مبارکی است که احیای واحدهای تولیدی را شدت بخشیده و در ۳۴ هفته اجرای آن از ۶۹ واحد تولیدی بازدید شده که این بازدیدها تاکنون ۱۵۴ مصوبه داشته که ۷۲ مصوبه بطور کلی انجام و ۷۰ مصوبه نیز در دست اجراست، ۱۲ مصوبه یعنی چیزی حدود ۸ درصد مصوبات نیز به دلیل مشکلات قانونی هنوز عملیاتی نشده است،  عمده مشکلات واحدهای تولیدی در این بازدیدها مربوط به تامین سرمایه، مشکل زمین و نحوه ارائه خدمات از سوی شرکت‌های خدمات رسان بوده است.

البته پیگیری مطالبات مردم و پاسخگویی مسوولان به آنها در قالب جهاد تبیین از سوی خبرنگاران با محوریت ایرنا در روزهای هفته دولت با هدف تقویت ارتباط مدیران اجرایی با مردم از طریق نقش آفرینی رسانه انجام می‌شود و در این راستا در چهار روز گذشته مدیران کل راه و شهرسازی، شرکت شهرک‌های صنعتی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، منابع طبیعی، شرکت آب و فاضلاب، ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوری اطلاعات، مخابرات، نوسازی و تجهیز مدارس، بازرسی و رسیدگی به شکایات، کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، فرمانداران مهاباد، بوکان و ... با حضور در ایرنا مرکز ارومیه و دفتر مهاباد نسبت به ارائه عملکرد یکساله حوزه کاری اقدام کردند که این میزان حضور مدیران اجرایی استان در ایرنا مرکز ارومیه در طول حداقل یک دهه گذشته بی سابقه بوده که نشان از برنامه ریزی، تعامل و تلاش این رسانه برای بیان دستاوردهای دولت مردمی است.
ایرنا در دوره چدید همه تلاش و برنامه ریزی خود را برای تعامل با دستگاه‌های اجرای و خدمات رسان و مجموعه نهادهای حاکمیتی، نظامی، انتظامی و امنیتی بکار کرفته تا با انعکاس به موقع مسایل و مشکلات مردم به ایشان و بیان عملکردها و خدمات دولت به مردم، نقش خود را به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان به درستی ایفا کند و در این مسیر درست قدم بردارد.

باز فعالیت ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در آذربایجان غربی/ رشد ۶۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته،  ۳۳ طرح هفته دولت در بوکان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد،  ۲۳۵ میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی آذربایجان‌غربی هزینه شد،  افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۷ طرح عمرانی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در سردشت،     فرماندار مهاباد: رسانه‌ها نقد منصفانه و به دور از تخریب داشته باشند،  رسانه‌ها و خیرین بازوان توانمند نوسازی مدارس هستند،  بیش از ۲۴ هزار درخواست مردمی سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی به نتیجه رسیده است،  تبدیل آذربایجان غربی به کارگاه طرح‌های فرهنگی / بازسازی تالار سردشت در یک ماه،  ایرنا رسانه معتمد مردم و پلیس است،  فرماندار مهاباد: ۹۳۶ میلیارد تومان طرح، هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود،  افزایش ضریب‌های حوزه ارتباطات در آذربایجان غربی/ تحقق هدف برنامه ششم توسعه در اینترنت روستایی،  راه، پیشران توسعه آذربایجان‌غربی،  ساخت ۱۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی،  تولید ۳۱۰ هزار مترمربع فرش دستبافت در آذربایجان غربی، نگاه ویژه اعتباری دولت سیزدهم به بهزیستی آذربایجان غربی/ اعتبارات ملی ۲.۷ برابر شد، فیلم/ باز فعالیت ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در آذربایجان غربی،  فیلم/ افزایش ضریب اینترنت در آذربایجان غربی/ توسعه در اینترنت روستایی، فرماندار مهاباد: اولویت اعتبارات سفر رییس جمهور تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، ساخت ۱۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی،راه، پیشران توسعه آذربایجان‌غربی. 


خبرها، گزارش خبری و مصاحبه‌ تفصیلی خبرنگاران ایرنا مرکز آذربایجان غربی با مدیران کل و فرمانداران در ایام هفته دولت را با تیترهای اعلام شده در متن خبر می‌توانید در سایت ایرنا بخوانید.

برچسب‌ها هفته دولت آذربایجان غربی ایرنا تاکتیک اطلاع رسانی محمدصادق معتمدیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت آذربایجان غربی ایرنا هفته دولت آذربایجان غربی ایرنا محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی ایرنا مرکز ارومیه آذربایجان غربی برنامه ریزی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه ملی و بین‌المللی رسانه است
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه بین‌الملل رسانه است
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر