Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:16:26 GMT

بهره‌برداری از ۱۹ طرح توزیع برق در البرز

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۳۳۶۱

بهره‌برداری از ۱۹ طرح توزیع برق در البرز

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز از بهره‌برداری ۱۹ طرح این شرکت با اعتباری بیش از ۶۸ میلیارد ریال خبر داد.

حسن کریمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طرح‌های شرکت توزیع نیروی برق البرز در زمینه تامین برق، نصب پست هوایی و تعدیل‌بار، بهینه‌سازی، توسعه و احداث شبکه برق شهری و روستایی و تامین روشنایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  نصب و تقویت پست هوایی در روستاهای حسین آباد، رضا آباد، سرخاب، احمدآباد و جابجایی پایه فشار ضعیف هوایی، احداث روشنایی معابر، نصب و تقویت پست هوایی و رفع ضعف ولتاژ مناطق کردان و ایقربلاغ و همچنین نوسازی شبکه در مناطق توزیع برق ساوجبلاغ، چهارباغ، فردیس و جنوب کرج از جمله طرح های شاخص این شرکت بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز، گفت: عملیات روشنایی جاده قزلحصار، جابه جایی شبکه، تامین برق ورزشگاه و استخرباسطی، تامین برق متقاضیان روستای اصغر آباد، روشنایی شهرک صنعتی خوارزمی، جابجایی پایه کمربندی بی بی سکینه در چهارباغ و جنوب کرج به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد ریال تا پایان ماه‌جاری به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان