Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند ساعت مانده به آغاز انتخابات کمیته ملی المپیک باقی مانده، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی این کمیته، از همه سمت‌های خود در کمیته استعفا داد.

در حالی که تنها چند ساعت تا برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک باقی مانده، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی این کمیته، ناگهان از همه سمت‌های خود در کمیته ملی المپیک استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان فخری، مدیر فنی تیم‌های ملی شمشیربازی و سرپرست کاروان هانگژو نیز بود. او خردادماه سال 1398 از سوی سید رضا صالحی امیری به سمت رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی منصوب شد، اما در آستانه انتخابات، تصمیمی غیرمنتظره گرفت.

به گزارش طرفداری، پیمان فخری درباره انصرافش از سرپرستی، عنوان کرد:

به دلیل مشکلات شخصی و در آستانه انتخابات کناره‌گیری کردم. باتوجه به اینکه انتخابات در پیش است ترجیح می‌دهم رئیس جدید کمیته، انتخاب سرپرستی را انجام دهد. این مسئولیتی بود که رئیس کمیته و هیأت اجرایی بر عهده من گذاشتند و با توجه به تعویق یکساله بازی‌ها امکان همراهی کاروان را نداشتم.

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که اگر انتخابات برگزار نشود، تصمیم شما چطور خواهد بود، خاطرنشان کرد:

در هر صورت من تصمیم خودم را گرفته‌ام. در جلسه‌ای به صورت شفاهی به ریاست کمیته این موضوع را اعلام کردم. 

فخری در خصوص حضورش در مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت:

این تصمیم شامل ریاست بر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی نیز خواهد بود. اعتقادی به ارائه گزارش عملکرد ندارم، چون قضاوت را برعهده مسئولان کمیته، روسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران می‌گذارم. برای ورزش ایران آرزوی موفقیت دارم.

استعفای پیمان فخری با توجه به مقبولیت او میان اهالی ورزش و کارنامه درخشان در شمشیربازی؛ آن‌هم چند ساعت مانده به برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک عجیب است و به نظر می‌رسد بی‌ربط به مجمع امروز نباشد.

اخبار داغ 

ارزش تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا از نگاه ترنسفرمارکت گل گهر سیرجان - سپاهان؛ یک بازی فراتر از سطح لیگ ایران! فرنکی دی یونگ بر سر کاهش دستمزد با بارسلونا مذاکره می کند طلسم 288 دقیقه گل نزدن پرسپولیس شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک انتخابات کمیته چند ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج ورزشکار یونانی از المپیک به خاطر دوپینگ ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند