Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل مهدیار گفت: بیشترین ثبت نام کنندگان تسهیلات خودمالکین استان با ۵۳۰ واحد به شهر زاهدان اختصاص دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل مهدیار، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: شهروندان در همه شهرهای استان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان گرفته می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و ثبت نام در آن از تسهیلات تعیین شده در طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان ۳۵۰میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خودمالکین سیستان وبلوچستان تاکنون برای ساخت ۵۶۰واحد مسکونی با ثبت نامه در سامانه "ثمن" درخواست استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را کردند.

این مسئول با بیان اینکه بیشترین ثبت نام کنندگان تسهیلات خودمالکین استان با ۵۳۰ واحد به شهر زاهدان اختصاص دارد، ادامه داد: علاوه بر اینکه در این طرح خودمالکان برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ‌گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، تاهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی نیز می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه تسهیلات نهضت ملی مسکن علاوه بر خودمالکان به سازندگان نیز پرداخت می‌شود گفت: افرادی که به صورت حرفه‌ای اقدام به ساخت و ساز می‌کنند، کسانی که به صورت شخصی می‌سازند یا کسانی که پروژه‌شان نیمه‌کاره مانده و نیاز به منابع مالی برای تکمیل آن دارند می‌توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات این طرح در چهار مرحله و متناسب با پیشرفت پروژه توسط بانک عامل به حساب واریز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در طرح نهضت ملی مسکن سه طرح تسهیلاتی برای تامین و ساخت مسکن برای متقاضیان پیش‌بینی شده است. در طرح اول تامین زمین و ساخت مسکن را دولت انجام می دهد. در طرح دوم متقاضیانی که زمین دارند، تسهیلات وام ساخت مسکن دریافت خواهند کرد و در طرح سوم، تسهیلات وام کم‌بهره ساخت در اختیار متقاضیان در مناطق بافت فرسوده قرار می‌گیرد. طرح نهضت ملی مسکن با همکاری وزارت راه و شهرسازی (شرکت بازآفرینی شهری) و بانک‌های کشور اجرا می‌شود. 

متن شهروند خبرنگار ما:

پس از سه سال همچنان بیش از پنجاه هزار نفر از تایید شدگان نهضت ملی مسکن شیراز بلاتکلیف هستند و متاسفانه مسئولین و متولیان امر ، زمین را تامین نکرده اند.مسئولین استانی هیچ تلاشی برای پیگیری و پیشبرد کار ندارند و به نظر میرسد اصلا هدف اصلی دولت که نهضت ملی مسکن هست برایشان بی اهمیت است.

دیگر خبرها

  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟