Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فاطمه عسکری، رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس گفت : موسسه عطر یاس که از سال ۱۳۹۱ تاکنون موفق به نگهداری و تربیت کودکان بی سرپرست بوده، هم اکنون در زمینی به متراژ 6 هزار مترمربعی، واقع در گلدشت حافظ شهر شیراز اقدام به ساخت پرورشگاه نموده است.

وی بیان کرد: ساختن مکانی آموزشی-فرهنگی، مرکز درمانی، مذهبی، تفریحی، ورزشی، هنری و از همه مهم تر مرکز نگهداری کودکانی است که جایی برای زندگی، آموزش و تربیت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری افزود: با توجه به افزایش تعداد کودکان بی سرپرست و نداشتن مکان کافی جهت پذیرش این عزیزان، متاسفانه تعدادی از کودکان به ناچار در محیط خطرناک خانواده خود زندگی می کنند که از نظر روانی، جسمی و تربیتی در معرض آسیب های بسیار جدی قرار دارند.

رئیس هئیت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس گفت: با ساخت مرکز نگهداری  6 هزار متری در عطر یاس نبوی سعی بر آن داریم که تعداد کودکان را به بیش از ۱۰۰ نفر با رده های سنی بالاتر (از ۴ تا ۲۰ سال) افزایش دهیم و در محیطی با حداکثر امکانات به سرانجام برسانیم.
 
فاطمه عسکری گفت : سرپرستی و نگهداری از کودکان بی سرپرست جلوگیری از آسیب های روحی ، روانی کودکان بی سرپرست و محروم از داشتن محیط گرم و امن خانواده و مهیا نمودن مکانی امن و آرام تا دوران تربیتی و آموزشی خود را با موفقیت به اتمام برسانند‌، از اهداف این موسسه است.

 لازم به ذکر است؛ بتن ریزی سقف طبقه ۲ این مجتمع، طی روزهای اخیر به همت خیرین و خیراندیشان این موسسه انجام شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پرورشگاه کودکان بی سرپرست احداث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این انتخابات به شکل الکترونیکی و با حضور ۱۶۰ هنرمند برگزار شد.

وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل هنرمندانی که دارای رزومه هنری در بیست سال گذشته بودند، ثبت نام کردند و انتخابات روز گذشته به صورت آنلاین برگزار شد.

درخشان تصریح کرد: واجدین شرایط که شامل دانش آموختگان رشته‌های پنج گانه تئاتر که پس از فارغ التحصیلی کار حرفه‌ای کرده‌اند، نویسندگانی که سه اثر چاپ کرده، هنرمندان رشته‌های بازیگری و کارگردانی و هسته مرکزی گروه‌های نمایشی ثبت شده در دفتر استقرار گروه‌های نمایشی کشور و پیشکسوتان تئاتر که اقدام به ثبت نام در مجمع عمومی و کاندیدای هیأت مدیره انجمن کرده‌اند، پس از بررسی اسناد فعالیت اعلام شدند.

وی افزود: دراین انتخابات پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6098143

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • چند نفر از تهران به حج می‌روند؟
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان