Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجادی‌پور گفت: طرح‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان میبد قرار است طی روزهای آینده توسط معاون اقتصادی استاندار افتتاح شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید جمال سجادی پور فرماندار شهرستان میبد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: در هفته دولت در شهرستان میبد ۴۲ طرح عمرانی و زیرساختی برای افتتاح داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح‌ها، دارای ۱۳۷ میلیادر تومان اعتبار دولتی، ۳۰ میلیادر تومان اعتبارات بخش خصوصی و ۷۰ میلیون دلار هم سرمایه‌گذاری ارزی است.

فرماندار میبد با بیان اینکه مجموع اعتبارات این طرح‌ها حدود ۶۳۰ میلیارد تومان است، اظهار داشت: این طرح‌ها که مربوط به حوزه‌های مختلف است برای بیش از ۱۱۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

سجادی‌پور افزود: افزون بر این دو پروژه نیز در حوزه شهرک‌های صنعتی داشته‌ایم که دو شهرک صنعتی جهان‌آباد و شهرک صنعتی میبد دو با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار با حضور معاون وزارت صنایع، معدن و تجارت افتتاح شد.

وی عنوان کرد: طرح‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان میبد قرار است طی روزهای آینده توسط معاون اقتصادی استاندار افتتاح شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عمرانی و زیرساختی شهرستان میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان