Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سید عمار الحکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی خواستار پذیرایی از زائران اربعین حسینی با همه توان شد و درباره برخی تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه میان دوستداران اهل بیت (ع) هشدار داد.

وی در این پیام افزود: همزمان با راه‌افتادن اولین کاروان زائران سالار شهیدان امام حسین(ع) برای احیای شعائر زیارت میلیونی و جهانی اربعین که از جنوبی‌ترین نقطه عراق آغاز شد و صدها هزار زائر از خارج کشور نیز در آن مشارکت خواهند داشت، از استانداری‌ها و فعالان اجتماعی و عشایر عزیز و مواکب حسینی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهیم که با همه توان برای پذیرایی از زائران عراقی و عرب و خارجی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی، سید عمار الحکیم تاکید کرد که همگان برای فراهم ساختن بهترین شرایط برای ادای مراسم زیارت بکوشند، به نحوی که در آن هویت انسانی و اسلامی و عربی و ملی عراق و اخلاق والا و کرامت و بخشندگی و مهمان‌نوازی آنها برای زائران و مهمانان سالار شهیدان و اهل بیت(ع) آشکار شود.

وی همچنین درباره برخی تلاش‌های مشکوک که پشت پرده نفاق در پی فتنه‌افکنی درباره زائران خارجی دوستدار اهل بیت(ع) و خلاف ارزش‌های والای ملت عزیز عراق است، هشدار داد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: تفرقه سید عمار الحکیم عراق زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران