Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «در ساحل» ساخته ابوالحسن کیوان برگزیده رویداد جوایز فیلم کانادا که در بخش های مختلف از جمله بهترین فیلم برگزار می شود، شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فیلم کوتاه «در ساحل» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی ابوالحسن کیوان به عنوان فیلم درام برگزیده جایزه سینمایی کانادا (Canadian Cinematography Awards) در شهر تورنتو معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که در رویداد ماه نوامبر شرکت کرده بود،  به تازگی به عنوان یکی از آثار برگزیده سال معرفی شده است.

هدف جایزه سینمایی کانادا، کمک به درک اهمیت سینما در هنر و صنعت فیلمسازی و نیز تشویق و کمک به پیشرفت شغلی فیلمسازان است. داوران این رویداد کیفیت فیلمسازی، خلاقیت و توانایی داستان گویی را در فیلم ها ارزیابی و بررسی می کنند. این رویداد پس از ارزیابی جامع فیلم ها، به بهترین فیلمسازانِ مستقل جایزه می دهد.

فیلم «در ساحل» تاکنون به صورت رسمی به بیش از 13 جشنواره جهانی راه یافته است که در دو جشنواره جایزه بهترین فیلم فستیوال را نیز از آن خود کرده است.

برگزیدگان این دوره از سوی بنیاد برگزارکننده به برندگان اعلام شده است.

ابراهیم خودستان، مقداد رئیسی، میلاد آذر آئین، مجید مروتی و حمید رستم‌خانی به عنوان بازیگر در این فیلم حضور داشته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: مرد جوانی که نامزدش از ایران مهاجرت کرده، روزها در ساحل به انتظار او نشسته است. برادرش هر روز به او سر می زند و برایش غذا و آب می آورد و گاهی او را سرزنش می کند که دیگر از این وضع خسته شده است، تا اینکه یک روز…

برخی از عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از فیلمبرداری و تدوین: ابوالحسن کیوان، مدیر تولید: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان: شبرخ گلباز حق و موسیقی: کوین مک لوید.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابوالحسن کیوان بهترین فیلم فستیوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور یعقوبعلی نظری پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت رونمایی شد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برابر قانون جوانی جمعیت تکالیف دستگاه‌ها در حوزه جمعیت روشن است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: ستاد جوانی جمعیت با هدف جوانی جمعیت و افزایش رشد مثبت موالید در کنار همه دستگاه‌ها نیز تکالیف خودش را دنبال می‌کند.

گفتنی است؛ دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان؛ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد