Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی با اعلام این خبر افزود: شب گذشته یک مورد تصادف دو دستگاه خودرو واقع در بزرگراه نیایش به سمت غرب مقابل رمپ ورودی از اتوبان چمران به سازمان آتش نشانی گزاش شد.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون که بار کیسه‌های گچ به همراه داشت با یک دستگاه خودرو چانگان برخورد کرد که بعد از برخورد خودروی چانگان با گاردریل‌های کنار اتوبان و پایه‌های تابلوی جهت نما متلاشی و کامیون نیز واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی گفت: یک خانم ۳۰ ساله که داخل خودرو با آسیب‌های شدید محبوس و دچار آسیب‌های شدیدی شده بود به بیمارستان منتقل شد.یک آقای ۳۰ ساله و پسر بچه‌ای ۱۲ ساله که داخل کامیون حضور داشتند، جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به حادثه تصادف دیگری که شب گذشته رخ داده است، گفت: این حادثه در اتوبان تهران قم به سمت شمال مقابل خروجی کهریزک و در ساعت ۴:۳۸ صبح رخ داد و بلافاصله ایستگاه شماره ۵۰ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ملکی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه مینی‌بوس که تنها یک راننده در آن حضور داشت به هنگام حرکت با یک خودرو پراید که دو سرنشین در آن حضور داشتند برخورد کرده و متأسفانه دو مردی که در پراید محبوس شده بودند جان خود را از دست دادند و راننده مینی‌بوس نیز دچار مصدومیت شد.

کد خبر 701213 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها آتش‌ نشانی تهران پایتخت تصادف حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی تهران پایتخت تصادف حوادث ایران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد