Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور فرماندار دشتستان پارک شهیدان خدادادی افتتاح و عملیات احداث دیواره دره‌های فصلی شهر برازجان به طول 1000 متر با هدف ساماندهی و جلوگیری از خسارت به شهروندان در هنگام سیل آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ احمد بنافی فرماندار دشتستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: الحمدالله که امروز شاهد ساماندهی دره های فصلی در این شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو نقطه حادثه خیز در این شهر داریم. در محله کمال آباد، علی آباد و محلات حاشیه دره آردو و محله حسین آباد است.

احمد بنافی افزود: ساخت دیواره های حفاظتی فرصتی مناسب جهت مقابله با سیل است.

در برازجان ۴۲ کیلومتر دیواره های حفاظتی در شهر نیاز داریم که ۱۹ کیلومتر اجرا شده و مابقی در دست اقدام است.

وی افزود: شهرداری برازجان سیاست خود را در انجام پروژ ه های زیربنایی گذاشته و امروز عملیات اجرایی دره های فصلی را در یک کیلومتر را اجرا خواهیم کرد.

 مرتضی قدوسی؛ شهردار برازجان در این زمینه ابراز کرد:  عملیات اجرایی دیواره دره های فصلی شهر برازجان موسوم به دره کمال آباد با هدف ساماندهی و جلوگیری از خسارت به شهروندان در هنگام سیل آغاز می شود.

اجرای دیوار محافظ به طول 1000 متر

مرتضی قدوسی با اعلام اینکه فاز یک این پروژه به طول ۱۰۰۰ مترطول، حد فاصل انتهای آرامستان تا بلوار آزادی است اظهار کرد: هدف اصلی آغاز این پروژه هدایت سیلاب، جلوگیری از آسیب رسیدن به منازل مسکونی اطراف رودخانه و پیشگیری از بروز خسارات وارده بر تاسیسات حاشیه رودخانه آغاز شده است.

قدوسی اعتبار این پروژه را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: هدف ما در مجموعه شهرداری ارائه خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان است زیرا معتقدیم هر چه در حوزه شهری خدمات بهتری به مردم ارائه شود، رغبت شهروندان برای مشارکت در امور شهر بهتر خواهد بود. این پروژه نیز یکی از مطالبات مهم و چندین ساله مردم محله کمال آباد بوده است.

این مقام مسئول در آئین افتتاح پارک شهیدان خدادادی نیز عنوان کرد: در این پروژه فعالیت هایی از جمله محوطه سازی، کاشت درخت و چمن، نصب وسایل بازی کودکان (پلی اتیلن) و نصب تجهیزات پارکی انجام شده است.

شهردار برازجان مساحت این پارک را ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

قدوسی با بیان اینکه فضاهای سبز شهری و پارک‌ها به دلیل اهمیت تفریحی دارای ارزش بیشتری نسبت به پروژه های دیگر هستند، عنوان کرد: با توجه به رویکرد شهرداری برازجان در خصوص ایجاد تعادل و انجام پروژه ها در تمامی محلات شهر، این پارک را در محله حسین آباد که از مناطق کم برخوردار شهر محسوب می شود ساماندهی کردیم و امروز به فضل الهی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دره های فصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید

براساس تصمیمات کلان دولت در زمینه زنجیره فولاد در سال 1368، هفت طرح ملی فولاد در 7 منطقه کشور راه‌اندازی شد که شرکت فولاد بافت، یکی از پروژه‌های این طرح بزرگ ملی است.

فاز اول شرکت احیا استیل بافت

طرح فولاد بافت شامل دو فاز 1 و 2 می‌شود. تاکنون در فاز یک، موفق به احداث واحد تولید آهن اسفنجی با ظرفیتی معادل 800 هزار تن در سال و با کمک فناوری احیای مستقیم PERED به روش ایرانی (افتتاح‌شده در آبان 1398) شده است.

ارزش فاز یک شرکت احیا استیل بافت، بالغ بر 120 میلیون یورو است. با تولید ویژه خود نه‌تنها موفق شده اقتصاد و تولید کشور را متحول کند، بلکه صدها نیروی جوان را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به سرکار آورده است.

همان‌طور که اشاره شد، محصول شرکت احیا استیل بافت، آهن اسفنجی است. گندله سنگ آهن ماده اولیه کارخانه فولاد بافت است و توسط مجموعه‌های داخلی تامین می‌شود. این محصول واسطه‌ای بوده که پس از تولید، به‌عنوان ماده اولیه توسط کارخانجات تولیدکننده شمش آهن به مصرف می‌رسند.

شرکت احیا استیل بافت، تنها در 4 سال فعالیت خود نه‌تنها به ظرفیت اسمی خود دست پیدا کرده، بلکه موفق به تولیدی تا 4% بیش از ظرفیت پیشین شده است. فولاد بافت هم‌اکنون نیز، در پی راه‌اندازی فاز دوم تولیدات خود است.

فاز دوم شرکت استیل بافت

فاز دوم این شرکت، مطابق با روند فاز یک متمرکز بر تولید آهن اسفنج با 800 هزار تن ظرفیت خواهد بود. سرمایه‌گذاری این فاز، چیزی در حدود 4 هزار میلیارد تومان برآورده شده و همان‌طور که در گذشته وعده داده شده بود، فاز دوم تولید آهن اسفنجی این شرکت در اردیبهشت ماه سال 1403 آغاز به کار خواهد کرد.

همان‌طور که در فاز یک، تولید خیره‌کننده و درخشانی از این شرکت فولادی در اقتصاد و تولید کشور دیدیم، پیش‌بینی می‌شود در فاز 2 نیز نتایج مثبت و شایان‌توجهی را شاهد بوده و جوانان مستعد و تحصیل‌کرده بیشتری را در سراسر کشور، مشغول به کار ببینیم.

سخن پایانی

شرکت احیا استیل فولاد بافت، یکی از 7 شرکت فولادی برتر کشور است که تنها در فاز اول تولیدات خود توانسته به ظرفیت 800 هزار تن در سال دست پیدا کرده و چیزی در حدود 4% بیشتر از ظرفیت ازپیش‌تعیین‌شده نیز تولید کند.

فاز دوم تولید آهن فولاد نیز، به‌زودی در زمینه تولید آهن اسفنجی با ظرفیت اسمی 800 هزار تن در سال، با پشتوانه 4 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی خواهد شد. تولیدات این شرکت فولادی را می‌توان نقطه عطفی در رشد اقتصاد، تولید و اشتغال‌زایی در کشور دانست. با افتتاح فاز دوم فولاد بافت اشتغال‌زایی این پروژه به 5500 فرصت مستقیم و غیرمستقیم افزایش خواهد یافت.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه