Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@16:12:10 GMT

جاده پرپیچ و خم گردنه اسدآباد را دریابید

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۴۲۷۵

جاده پرپیچ و خم گردنه اسدآباد را دریابید

گردنه اسدآباد در خاموشی است و علاوه بر تردد هزاران ماشین سبک و سنگین سفر مسافران کربلا هم از این مسیر در حال آغاز شدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ گردنه اسدآباد در خاموشی است و علاوه بر تردد هزاران ماشین سبک و سنگین سفر مسافران کربلا هم از این مسیر در حال آغاز شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته خبرنگار ما تصاویری از را از گردنه اسدآباد تهیه کرده که خبر از خاموشی روشنایی های این گردنه می دهد.

این درحالی است که علاوه بر تردد هزاران کامیون و سواری به دلیل راه مواصلاتی بودن با دیگر شهرها، سفر مسافران کربلا هم از این مسیر آغاز شده است.

انتظار می رود که در راستای ایمن سازی گردنه اسدآباد هرچه زودتر تا قبل از بروز حادثه ای نسبت به روشن کردن چراغ های گردنه اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گردنه اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد