Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رونق گرفتن مشاغل خانگی در هرمزگان طی یک سال اخیر و اعطای تسهیلات مطلوب و کم بهره در این زمینه سبب شده تا زنجیره دیگری در این زمینه نیاز به ایجاد باشد.

محصولات خانگی تولید شده در مرحله پس از تولید به بازار مناسبی برای عرضه نیاز دارد که با پیگیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و با همکاری شهرداری و شورای شهر میناب و بهزیستی، امروز کلنگ ساخت بازارچه دائمی مشاغل خانگی در این شهر در شرق هرمزگان به زمین زده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود معاون وزیر کار به هرمزگان

 

به گفته مجتبی معین وزیری مدیرکل کار و تعاون هرمزگان، صدور مجوز حوزه ایجاد مشاغل خانگی و تسهیلات ارائه شده در این بخش در یک سال اخیر 279 درصد رشد داشته است که بخش قابل توجهی از آن در شهرستان میناب بوده و لذا راه اندازی بازارچه دائمی مشاغل خانگی برای این شهرستان به عنوان اولویتی جدید مورد تأکید استاندار هرمزگان قرار داشت و امروز کلنگ ساخت بازارچه دائمی در این شهرستان با حضور محمود کرمی بیرانوند معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و خانم آزیتا همتیان رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کلنگ زنی می‌شود.

به گفته وی، این بازارچه حدود 4 هزار متر مربع وسعت داشته که بیش از هزار مترمربع فضای غرفهای خواهد داشت و فضایی سبز، پارکینگ، فضای مراسمات آیینی، نمازخانه و محل طبخ غذاهای محلی نیز در آن تدارک دیده شده است تا بتواند محل مناسبی برای عرضه محصولات تولیدی حوزه مشاغل خانگی باشد.

به گزارش فارس، به گفته مهدی دوستی استاندار هرمزگان از ابتدای امسال بیش از 20 هزار شغل در هرمزگان ایجاد شده که سبب کاهش 3 درصدی میزان بیکاری در استان بنابراعلام مرکز آمار ایران شده است.

انتهای پیام/ 3728

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بازارچه دائمی مشاغل خانگی میناب هرمزگان معاون وزیر کار بندرعباس معین وزیری بازارچه دائمی مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود