Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز از کشف و جمع آوری سه مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز با ۵۲ دستگاه ماینر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   اهواز،   به نقل از روابط عمومی عبدالحمید عباس شیاری اظهار داشت: با تلاش دستور مقام قضایی و فرماندهی انتظامی و در راستای کمک به پایداری شبکه برق، تعداد 52 دستگاه  ماینر غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاری با اشاره به کشف 2 مزرعه رمز ارز دیجیتال در شهر اهواز ، افزود : 29 دستگاه ماینر مدل S9 با همکاری ماموران انتظامی در منطقه باهنر و پردیس اهواز کشف و جمع آوری شد.

وی گفت: با همکاری عوامل آگاهی در روستای "کریشان2" در غرب اهواز یک مزرعه استخراج رمز ارز با تعداد 23 دستگاه ماینر کشف و جمع آوری شد.

عباس شیاری افزود: اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث به کارگیری گسترده ماینرهای غیرمجاز شده که با تلاش دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و همیاری مردم درحال شناسایی و جمع آوری این دستگاه ها هستیم.

ماینرهای مجاز در صورت محدودیت در تامین برق خاموش می‌شوندکشف 141 مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز/هر دستگاه ماینر به اندازه 5 یخچال برق مصرف می‌کندمخالفت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با محدودیت دولت در تامین برق ماینره

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ 200 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق " اپلیکیشن برق من " ، " سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat " و نیز با شماره گیری 121 و 1521 برای ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آنها در ایران غیرمجاز است.

انتهای پیام/737/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استخراج رمز ارز دستگاه ماینر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان؛گردهمایی کارشناسان،کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی لرستان در گرامیداشت روز مزرعه دانه های روغنی در روستای الماس آباد سلسله برگزار شد .
 روز مزرعه آسان ترین روش برای انتقال دانش فنی و تجربه کشاورزان پیشرو است .
امسال در شهرستان سلسله یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی به کشت کلزا اختص اص یافته که 25 درصد کل سطح زیر کشت دانه های روغنی استان است .
۶ هزار هکتار دانه روغتی در استان  کشت شده ۳ هزار و ۵۰۰ کلزا کشت شده است.میانگین برداشت کلزا در استان و کشور سه تا سه و نیم تن است. 
 کارشناسان جهاد کشاورزی لرستان یش بینی می‌کنند امسال ۸ هرار تن انواع  دانه‌های روغنی در استان برداشت شود که هزار تن بیشتر از سال گذشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان