Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: امسال 206 دانشجو در مقطع دکترای تخصصی در دانشگاه شهید چمران اهواز پذیرفته شده‌اند که البته این تعداد نسبت به سال گذشته با کاهش روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرنگار آریا از اهواز؛دکتر رحیم پیغان با بیان اینکه در سال گذشته 236 دانشجو در مقطع دکترای تخصصی در دانشگاه شهید چمران اهواز پذیرفته شدند، افزود: هر سال گروه‌های آموزشی نیاز خود را به دانشگاه اعلام می‌کنند و بر این اساس دانشجوی دکتری پذیرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص ثبت نام پذیرفته‌شدگان در مقطع دکتری نیز گفت: ثبت نام دانشجویان در این مقطع غیرحضوری و اینترنتی و ارسال مدارک مورد نیاز به صورت آنلاین است؛ روند ثبت نام از 8 شهریورماه آغاز می‌شود و تا 11 شهریورماه ادامه دارد. جاماندگان از ثبت نام در این بازه زمانی نیز می‌توانند 12 شهریورماه ثبت نام کنند.

 

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مقطع دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها

ایسنا/خوزستان دانشجویان اهوازی در محکومیت تعرض به اساتید و دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تجمع کردند.

جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های اهواز، در تجمعی دانشگاهی از خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

به گزارش ایسنا، این تجمع در راستای حمایت از دانشجویان و اساتید آمریکایی معترض به اقدامات صهیونیستی امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) جلوی درب اصلی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

دانشگاهیان در این تجمع با سر دادن شعارهایی، تعرض به اساتید و دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین و معترض به صهیونیست‌ را محکوم کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳