Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایانه نفتی خارک از موفقیت گروه امداد و نجات اچ‌اس‌ئی پایانه نفتی خارک در آزمون سطح ۳ اتحادیه بین‌المللی تجاری - صنعتی دسترسی با طناب (IRATA) برای نخستین‌ بار در وزارت نفت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، سیدمحمدجواد موسوی اظهار کرد: پس از پنج سال تمرین مداوم و تلاش‌های مثال‌زدنی، کارکنان کوشای اداره اچ‌اس‌ئی پایانه نفتی خارک موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی سطح ۳ دسترسی با طناب (International Rope Access Trade Association) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: سیستم دسترسی با طناب روشی ایمن برای کار و نجات در ارتفاع است که با استفاده از طناب و تجهیزات مرتبط، با حفاظت و پشتیبانی به‌طور کامل تخصصی شرایط را برای کارهای دشوار در اماکن و تأسیسات صنعتی، غیرصنعتی و مناطق عملیاتی فراهم می‌کند.  

رئیس پایانه نفتی خارک ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، اداره اچ‌اس‌ئی با برنامه‌ریزی دقیق و منظم و همکاری و هماهنگی بسیار مؤثر اداره آموزش پس از طی مراحلی شامل آموزش و تمرین الزامی سطح یک به‌مدت ۱۰۹۰ ساعت (آغاز دوره هفتم دی‌ماه ۱۳۹۶) آموزش و دریافت گواهینامه سطح یک (۲۵ اسفندماه ۱۳۹۶)، آموزش و تمرین الزامی سطح ۲ به‌مدت ۲۰۲۲ ساعت (۱۶ تیرماه ۱۳۹۷)، آزمون و دریافت گواهینامه سطح ۲ (یکم دی‌ماه ۱۳۹۸) آزمون و دریافت گواهینامه سطح ۳ (۲۵ مردادماه ۱۴۰۱) سرانجام جهانگیر اکبری، محمد پورحسن، محسن سلمانپور، میلاد فقیهی، سید اکبر موسوی، محمدحسن فخاری و سهراب حیدری موفق به دریافت گواهینامه سطح ۳ ایراتا شدند.

موسوی تأکید کرد: بدون شک این موفقیت بزرگ در سایه حمایت‌های بی‌دریغ و توجه ویژه مدیریت این شرکت حاصل و به افزایش ضریب اطمینان فعالیت‌های شرکت منجر شده است.

شایان ذکر است با طراحی و ساخت کارگاه تخصصی دسترسی با طناب در اداره اچ‌اس‌ئی پایانه نفتی خارک همه مراحل تمرین سطح ۱ و ۲ در این پایانه انجام شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت پایانه های نفتی ایران اچ اس ئی تاسیسات نفتی دریافت گواهینامه سطح پایانه نفتی خارک دسترسی با طناب اچ اس ئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم بزرگداشت روز استاد گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی ۷۰ سال گذشته یعنی از زمان تأسیس، موفقیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله طرح‌های بزرگ صنعتی، ارتباط با صنعت و تربیت دانش آموختگان برجسته داشته است.
دکتر علیرضا رهایی افزود: دانش آموختگان این دانشگاه هر کدام در اقصی نقاط کشور نقش آفرین بودند و توانستند مدیریت‌های بزرگی را شکل دهند و موفقیت‌هایی را برای بخش‌های مختلف صنعت ایجاد کنند که همه این موفقیت‌ها مرهون زحمات استادان است.
وی ادامه داد: تلاش استادان در تربیت دانشجویان بسیار باارزش است؛ همچنان که در بیان بزرگان و رهبران ما در این زمینه نکات دقیقی گفته شده است.
سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این زمینه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و اضافه کرد: تشکیل هویت نسل جدید به دست معلم است و نقشی پر رنگ‌تر از نقش خانواده و پدر و مادر دارد؛ یا در بیانی دیگر که می‌فرمایند: اگر همه آفرینش برای معلم درود می‌فرستد برای این است که معلم علم را در اختیار متعلّم قرار می‌دهد.
رهایی خاطرنشان کرد: این دانشگاه به همت استادان منشاء کار‌های بزرگی در کشور است به طوری که در هفته جاری میزبان معاونت علمی بودیم و موافقت‌نامه‌ تحقیقاتی بزرگی امضا شد و همچنین موافقت‌نامه‌ دیگری برای به دست گرفتن طرح تحقیقاتی در حوزه دریا و مهندسی دریا قطعی شد.
وی تأکید کرد: تقریباً ما هر هفته درگیر چنین برنامه‌هایی هستیم، اما پیشرفت و به نتیجه رسیدن این طرح‌ها نیازمند همکاری و تلاش استادان است.

دیگر خبرها

  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است