Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:48:49 GMT

شکارچی روباه در بیلع‌سوار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۴۶۱۴

شکارچی روباه در بیلع‌سوار دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بیله‌سوار ظهر یکشنبه در بازدید از مناطق شکار ممنوع شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: تمامی این مناطق تحت پوشش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست قرار دارد و هرگونه تحرکی از سوی شکارچیان کنترل می‌شود.

عسگر جبرائیلی از دستگیری شکارچی غیرمجاز و متخلف روباه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر شکار غیرمجاز یک قلاده روباه در یکی از روستاهای شهرستان بیله‌سوار مغان، مأموران یگان حفاظت محیط زیست بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زیستگاه‌های بومی بیله‌سوار محل زندگی انواع پرندگان و پستانداران وحشی، اهلی و حمایت شده است، گفت: هر نوع شکار غیرمجاز و بدون مجوز در این زیستگاه‌ها با برخورد شدید محیط‌بانان روبه‌رو خواهد شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بیله‌سوار افزود: محیط‌بانان فرد متخلف را که با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری ساچمه‌ای اقدام به تیراندازی در مجاورت منازل مسکونی روستا و اتلاف یک قلاده روباه کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند و این شکارچی غیرمجاز و متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضائی شد.

جبرائیلی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هرگونه شکار و صید گونه‌های حیات وحش غیر قانونی بوده و با متخلفان این حوزه برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تخلف، مراتب را از طریق شماره تماس ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بیله‌سوار اضافه کرد: در سال‌های اخیر با انجام گشت و کنترل‌های منظم و تدابیر ویژه حفاظتی وضعیت جمعیتی انواع گونه‌های جانوری در این منطقه رو به بهبودی است.

کد خبر 5575040

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بیله سوار شکارچی یگان حفاظت محیط زیست پرندگان پستانداران متخلفان زیست محیطی مراجع قضایی تیراندازی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان افتتاح طرح عمرانی آمار کرونا دولت سیزدهم قزوین اربعین 1401 اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی حفاظت محیط زیست بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس