Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد موسوی روز یکشنبه در سالن غدیر صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در نشست با کارکنان این سازمان افزود: همدلی دولت و مجلس، زمینه توسعه صنعتی مناطق محروم کشور را فراهم کرده است و هیچ منطقه محرومی نباید از نعمت صنعت محروم باشد و در توسعه صنعتی مناطق محروم چهارمحال و بختیاری، توسعه‌ باید بر اساس آمایش سرزمینی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقسیم‌بندی استان‌ها به نواحی چهارگانه و تخصیص اعتبارات به نواحی محروم استان‌ها می‌تواند زمینه‌ساز رفع محرومیت مناطق محروم با برخورداری از ظرفیت‌های سرزمینی این مناطق باشد.

معاون صنایع، ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: چهارمحال و بختیاری می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در توسعه صنعتی کشور داشته باشد و وجود یک هزار واحد صنعتی فعال در این استان نشان از همت و غیرت مردمان این دیار دارد و از دیر باز صنعت‌گران این استان در صنعت نفت و صنایع بزرگ کشور نقش‌آفرین بودند.

موسوی با اشاره به زبانزد بودن صنعت‌گران استان در صنعت جوش کشور گفت: صنعت‌گران این استان از نخستین صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در کشور بودند و می‌توان از این ظرف برای توسعه استان استفاده کرد.

معاون صنایع، ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: وزارت صنعت از جذب سرمایه برای احداث واحدهای صنعتی در چهارمحال و بختیاری حمایت می‌کند و جذب سرمایه از خارج استان های برخوردار برای آن استانها امتیاز منفی محسوب می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در حال حاضر در این استان  ۹۲۶ واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحدهای بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد های صنعتی کوچک هستند که  خوشبختانه امسال شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی در این حوزه بودیم .

سجاد رستمی افزود: تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تاسیس و افزون بر ۴۰۰طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی را داشته‌ایم که در راستای کمک به تکمیل این طرح گامهای بلندی برداشته شده است.

وی گفت: در حوزه ذخایر معدنی هم امسال ۱۱ ماده معدنی استخراج مواد معدنی ثبت شده است که این ماده معدنی از ۱۳۴معدن استخراج شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از هفت درصد رشد داشته است.

به گزارش ایرنا،جوشکاران شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری در پروژه‌های ملی و بین‌المللی تاکنون نقش‌آفرین بوده‌اند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت شهرکرد چهارمحال وبختیاری وزارت صنعت معدن و تجارت شهرکرد چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری معدن و تجارت توسعه صنعتی وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است