Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@18:02:10 GMT

نگاه ویژه دولت در راستای توسعه روستاهای قرچک

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۴۶۷۳

نگاه ویژه دولت در راستای توسعه روستاهای قرچک

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح روستاها را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجید قیصرپناه اظهار داشت: روند توسعه مناطق روستایی شهرستان قرچک با نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در طول یک سال گذشته با رشد فزاینده‌ای مواجه شده و امروز تمامی مناطق روستایی شهرستان شاهد اجرای طرح‌های عمرانی متعدد می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون و با اعتباری بالغ بر ۱۶۱ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال، اقداماتی از جمله ۱۴ هزار و ۷۱۲ مترمربع زیرسازی ، لکه گیری و آسفالت معابر سطح روستا، یکهزار و ۲۹۰ متر اجرای انهار روستایی، ۳ هزار و ۲۹۰ متر اجرای کفپوش پیاده رو، رفع خاموشی معابر، جابجایی ترانس و تیرهای برق، تهیه و نصب ۵ عدد برج نوری، کاشت یکهزار و ۶۴۹ اصله نهال، تملک و آزاد سازی ۱۹ هزار و ۸۲۲ مترمربع معبر، زیبا سازی، رنگ آمیزی جداول ۹ هزار و ۴۷۳ مترمربع دیوارها ومعابر سطح روستا، زنده گیری ۱۷۰ قلاده سگ ولگرد، آغازاحداث ساختمان دهیاری قشلاق اول، خرید و نصب ست ورزشی، تابلوی معابر، تابلو های تبلیغاتی،تابلوی راهنمای مسیر روستاها و تابلوی ورودی روستا، ایستگاه تاکسی،اجرای حفاظ و فنس کشی کانال های مجاور روستا به ۲۳۰متر، اصلاح شبکه آب شرب ،حفر چاه ،کول گذاری و ترمیم پل های روی انهار ولوله گذاری آب شرب، تکمیل ،نگهداری ، نصب پروژکتور، نصب دوربین پلاک خوان و تعویض آنتن های سامانه پایش و نظارت تصویری،لایروبی انهار، لایروبی و نگهداری کانل ها و مسیل ها ،تنظیف و رفت و روب معابر، حفظ و نگهداری فضای سبز و سم پاشی درختان و اجرای روشنایی جاده باقرآباد به صالح آباد انجام شده است.

 

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت بخشدار مرکزی شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حقوردی هادی  با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در میاندوآب، چهاربرج و باروق، اظهار کرد: تاکنون طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب اجرا شده که شامل ۴۹ درصد روستاهای شهرستان است.   رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب گفت: هم چنین طرح هادی در ۲۲ روستای باروق شامل ۴۶ درصد روستاها و در ۱۱ روستای چهاربرج شامل ۷۸ درصد روستاهای این شهرستان‌ها اجرا شده است.   وی با اشاره به تخصیص قیر رایگان برای روستاها، افزود: در سه سال گذشته توسط دولت سیزدهم از محل قیر رایگان در ۴۵ روستای میاندوآب ۵۳۳ هزار مترمربع ریال به ارزش ۲۴۵ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی شده است.   هادی تصریح کرد: همچنین در این مدت در ۶ روستای باروق ۷۵ هزار مترمربع به ارزش ۲۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال و در هشت روستای چهاربرج به مساحت ۱۲۸ هزار مترمربع به ارزش ۶۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در قالب قیر رایگان آسفالت‌ریزی شده است.   رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب به ادامه اختصاص قیر رایگان روستایی در سال ۱۴۰۳ اشاره و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته امسال از محل قیر رایگان معابر ۲۴ روستای میاندوآب به مساحت ۷۳ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی می‌شود.   وی گفت: هم چنین آسفالت‌ریزی معابر ۲ روستای چهاربرج به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و ۳ روستای باروق به مساحت ۱۲ هزار مترمربع از محل قیر رایگان نیز در برنامه‌ریزی‌های امسال قرار دارد که امیدواریم با تخصیص قیر رایگان انجام شود.

دیگر خبرها

  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان