Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش همشهری‌آنلاین، باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.

محمدرضا کسرایی مسئول کمیته نقل‌وانتقالات لیگ در این باره گفته بود: «باشگاه استقلال در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات از طریق سیستم اتوماسیون اداری نامه‌ای ارسال و درخواست خارج کردن نام این بازیکن از لیست تیم را کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون در این باره سکوت کرده و طبق آیین‌نامه نقل‌وانتقالات، در کمیته وضعیت و کمیته تدوین مقررات در این باره تصمیم می‌گیریم».

سازمان لیگ در روزهای گذشته استعلام‌های مربوط به درخواست باشگاه استقلال برای خروج نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه را از کمیته‌های وضعیت انجام داده و پیگیری‌ها نشان می‌دهد پاسخ کمیته‌های مربوطه به درخواست باشگاه استقلال منفی بوده و این موضوع با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام شده است. به این ترتیب آبی‌پوشان تا نیم‌فصل نمی‌توانند بازیکن جدیدی از جمله کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل قرارداد ارسلان مطهری را ثبت و برای این بازیکن نیز کارت بازی دریافت کرده بود. او در دیدار مقابل سپاهان نیز برای تیمش بازی کرد و به همین دلیل درخواست استقلال برای خروج نام این بازیکن از لیست آبی‌پوشان رد شده است.

کد خبر 701237 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه استقلال نقل وانتقالات ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ از زمانی که طراحی پوسترهای پیش‌بازی در فوتبال ایران باب شده، یکی از ترفندهای باشگاه‌های مختلف این است که قبل از بازی با هر تیمی، از تصویر بازیکنان پیشین همان تیم که الان در عضویت آنهاست، استفاده کنند؛ یک مدل کری‌خوانی ظریف. در همین راستا، پوستر پیش‌بازی منتسب به تراکتور برای بازی با استقلال هم با تصویر ارسلان مطهری منتشر شده.

این در حالی است که مطهری از زمان حضور در تراکتور اصلا عملکرد قابل‌قبولی نداشته. او طی ۸مسابقه فقط ۸۴دقیقه به میدان رفته، هیچ گلی نزده و هیچ پاس‌گلی هم نداده است. مطهری حتی ضربه پنالتی‌اش را هم مقابل ذوب‌آهن خیلی بد زد و خوش‌شانس بود که توپ گل شد. آیا او بالاخره در زمین هم یک بازی مؤثر خواهد داشت یا فقط در حد ستاره پوستر باقی می‌ماند؟

کد خبر 848617 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد