Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@11:50:40 GMT

شوخی عجیب ستاره سابق بوکس انگلیس با فرگوسن + عکس

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۴۸۶۶

شوخی عجیب ستاره سابق بوکس انگلیس با فرگوسن + عکس

یکی از چهره‌های سرشناس ورزش بریتانیا با اسطوره منچستریونایتد خوش‌و‌بشی عجیب کرد که سوژه طنزپردازی اهالی فضای مجازی شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از حواشی جالب بازی هفته گذشته تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد، ملاقات الکس فرگوسن اسطوره شیاطین سرخ با امیرخان ستاره بازنشسته بوکس انگلیس در تونل‌های ورزشگاه بود اما صحنه‌هایی از این ملاقات کوتاه در فضای مجازی منتشر شده که تعجب هواداران را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرخان 35 ساله که ماه آوریل سال جاری پس از باخت سنگینش مقابل کل بروک اعلام بازنشستگی کرد، این روزها اوقات فراغت بیشتری دارد و به همین دلیل هم فرصت می‌کند سایر رویدادهای ورزشی از جمله مسابقات فوتبال را هم پیگیری کند. بازی اخیر منچستریونایتد و لیورپول هم یکی از آنها بود که او در ورزشگاه حضور داشت و در حاشیه آن با فرگوسن هم ملاقاتی کوتاه داشت که البته جنجال‌آفرین شد. این دو نفر با هم کمی خوش و بش کردند و به نظر می‌رسید که درباره فیزیک بدنی‌شان با یکدیگر حرف می‌زنند اما در حالی که فرگی یک دست خود را روی شانه امیرخان گذاشت تا گپ و گفتش با بوکسور بازنشسته حالت صمیمانه‌تری به خود بگیرد، امیرخان دستان خود را روی شکم فرگوسن گذاشت که این حرکت او برای عده‌ای به سوژه طنزپردازی و برای عده‌ای دیگر به سوژه‌ای برای انتقاد از او تبدیل شد.

جنجال سازی امیرخان به خاطر ملاقاتش با فرگوسن اما به همین یک مورد ختم نشد. او پس از این ملاقات عکسی از آن در صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و در شرح آن با کپی‌برداری از سایت دایرةالمعارف ویکی‌پدیا، اسطوره منچستریونایتد را اینگونه به هواداران معرفی کرد: ملاقاتی دوست داشتنی با فرگوسن در استادیوم اولدترافورد منچستر. او بیشتر از همه به خاطر دوران مربیگری‌اش در منچستریونایتد در فاصله سال‌های 1986 تا 2013 معروف است. او به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ شناخته می‌شود.

شرح عکس امیرخان درباره فرگوسن که توضیح واضحات بود، سوژه‌ای دیگر برای طنزپردازی درباره او در فضای مجازی شد. یکی از کاربران در واکنش به پست بوکسور بازنشسته انگلیسی نوشت: امیرخان خیلی از تو متشکرم. من پیش از این هرگز چیزی درباره فرگوسن نشنیده بودم.

فرگوسن که سال 2013 بازنشسته شد، هنوز به عنوان مربی‌ای شناخته می‌شود که آخرین قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر تا به امروز با هدایت او رقم خورده است.

لیگ برتر انگلیس| ثبت دومین برد متوالی در کارنامه منچستریونایتد/ نیمکت‌نشینی دوباره رونالدو در اولین بازی کاسمیرو

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد سر الکس فرگوسن منچستریونایتد سر الکس فرگوسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود