Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@19:47:39 GMT

مشکل‌ اینترنت خبرنگاران برطرف شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۴۹۸۰

مشکل‌ اینترنت خبرنگاران برطرف شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشکلات اینترنت خبرنگاران ‌برطرف شد، گفت:‌ تمامی خبرنگارانی که شرایط آن‌ها احراز شود از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی امروز_یکشنبه ششم شهریورماه_درجمع قاریان و حافظان قرآن اردبیلی اظهار کرد: حضور در تمام نقاط کشور به جای تمرکز در یک نقطه هدف مهم دولت سیزدهم است و حضور آیت الله رئیسی در ۳۱ استان کشور در طول این مدت نمود کامل این امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتکا به نهضت کربلا امروز به برکت حضور مردم رقم خورده و امروز مسیر پیروزی انقلاب اسلامی با پرچمداری آیت الله رئیسی طی می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: به دنبال حل تمامی مشکلات مردم هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای خدمت به مردم دست یابیم و موانع موجود را از سر راه برداریم.

وی گفت: به برکت حضور مردم و با اتکا به نهضت کربلا می‌توانیم به تمامی اهداف خود در راستای پیروزی و موفقیت دست یابیم. تمامی حافظان و قاریان قرآن روستای «سوها نمین» با عضویت در صندوق هنر می‌توانند از خدمات بیمه بهره‌مند شوند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه تکمیل گلزار شهدای نیارق در دستور کار است اضافه کرد: خدمت‌رسانی به روستاها و مردم با کمک دستگاه‌های مرتبط و وزیران در دستور کار است و تمام تلاش ما این است تا این رسالت را با جدیت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه مشکلات اینترنت خبرنگاری نیز برطرف شده است، اظهار کرد: تمامی خبرنگارانی که شرایط آن‌ها احراز شود از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 600377

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حافظان قرآن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اینترنت خبرنگاری جزئیات اینترنت خبرنگاران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان

اسماعیل پاکنژاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت‌وگو با ایسکانیوز بیان کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و همچنین حمایت از تمامی کسانی که در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند، در جوار گلزار نورانی شهدای گمنام دانشگاه گرد هم آمدند.خوشبختانه امروز می‌بینیم که در سراسر دنیا صدای مرگ بر اسرائیل طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز به خوبی شاهد هستیم آن کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی بیان می‌زدند توان تاب آوردن در مقابل اعتراضات اساتید دانشگاه‌های غربی را ندارند.

پاکنژاد تصریح کرد: اگر دیروز به بهانه تروریسم، مردم مظلوم غزه را تحت بمباران و کشتار قرار دادند، امروز با دانشگاهیان خود در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا چه می‌کنند؟ دیوارکشی دور دانشگاه‌های آمریکا چه معنی دارد؟! شستن خون دانشجویانی که بر روی در و دیوار دانشگاه‌ها ریخته چه معنی دارد؟! برای اینکه می‌خواهند این لکه ننگ را از دامان خودشان پاک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز تمامی کسانی که در دنیا پیرو حق هستند امروز می‌دانند که این لکه ننگ جز با نابودی ستمگران و اسرائیل جنایت کار از بین نخواهد رفت، و قطعاً این تحولات امروز می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای ظهور آقا امام زمان باشد.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228919 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور