Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@04:27:16 GMT

انتخابات داغ در حد لالیگا در کمیته ملی المپیک!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۵۱۳۴

انتخابات داغ در حد لالیگا در کمیته ملی المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات کمیته ملی المپیک پس از ماه‌ها وقفه و تعویق، بالاخره ساعت 14 امروز برگزار می‌شود؛ انتخابات مهمی که این بار برخلاف اکثر ادوار قبلی، بسیار حساس و غیرقابل پیش‌بینی شده و رقابت شدیدی بر سر تصاحب صندلی خیابان سئول به راه افتاده است. 
حالا در پایان دوران پر فراز و نشیب رضا صالحی امیری، چهار اسم برای رقابت بر سر جانشینی او باقی‌مانده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود خسروی‌وفا، فضل‌الله باقرزاده، مجید شایسته و مهدی علی‌نژاد که قرار است رقابت جذاب و غیرقابل‌پیش‌بینی را برگزار کنند.

کاندیداهای اولیه پست ریاست هادی ساعی، آرش میراسماعیلی، مهدی علی‌نژاد، محمود خسروی‌وفا، فضل‌الله باقرزاده، بهرام قدیمی، مجید شایسته و کیکاووس سعیدی بودند که در نهایت 4 نفر احراز صلاحیت شدند. خسروی‌وفا، باقرزاده، شایسته و علی‌نژاد،‌چهار نامزد باقیمانده هستند که برای کرسی ریاست با یکدیگر جدال می‌کنند.

اسامی کاندیداهای انتخابات در سایر پست‌ها:
پست نایب رئیسی:
کاندیداها: فضل‌الله باقرزاده، غلامرضا نوروزی، مجید کیهانی، مهین فرهادی‌زاد، عباس اورسجی، حسن رنگرز، مهرعلی باران‌چشمه، کیکاووس سعیدی، هاشم اسکندری
انصرافی‌ها: هاشم اسکندری
تأیید صلاحیت‌ شده‌ها: باقرزاده، نوروزی، کیهانی، فرهادی‌زاد، اورسجی، رنگرز، باران چشمه و سعیدی

۷ عضو هیأت اجرایی:
کاندیداها: مهدی گودرزی، محمدرضا پوریا، آرش میراسماعیلی، غلامرضا شعبانی‌بهار، مهرداد علی‌قارداشی، عباس نظریان، علیرضا پاکدل، علیرضا سهرابیان، محمدرضا داورزنی، ‌داود عزیزی، مجید هنرجو، عبدالمهدی نصیرزاده، مرتضی قربانی، حمید عزیزی، جواد داوری، محسن رضوانی، محمد علیپور
انصرافی‌ها: هادی ساعی، قدیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قایقرانی سیدرضا صالحی امیری کمیته المپیک بازیهای کشورهای اسلامی 2022 قونیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری