Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار علی بلالی سخنگوی مسابقات شکار شاهین 2022 با بیان اینکه مسابقات به مدت 18 روز در شهرستان کاشان برگزار شد، اظهار داشت: به لطف خدا این دوره از مسابقات با حضور چهار کشور روسیه، بلاروس، ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران و دو کشور ناظر هندوستان و پاکستان با رضایت‌مندی کامل شرکت‌کنندگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی هوافضای سپاه برای اولین بار در این دوره از مسابقات شرکت کرد، افزود: شرکت‌کنندگان دیگر از ۵ سال قبل پهپاد لازم را داشتند. هنگامی که حضور ما برای شرکت در مسابقات برای اولین بار قطعی شد، عزیزان ما در جهاد خودکفایی پهپاد لازم برای حضور در مسابقات را طی سه ماه ساختند و تعداد برنامه‌های انجام شده پهپادی به سمت اهداف به خوبی حرکت کرد.

سخنگوی مسابقات شکار شاهین 2022 با بیان اینکه بهترین خلبان این دوره از مسابقات از جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد، ابراز داشت: خوشبختانه شرکت‌کنندگان میزبانی خوب و مناسب نیروی هوا فضای سپاه در این دوره از مسابقات را تایید کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی هوافضای سپاه پهپادهای ایرانی مسابقات شکار شاهین 2022 دوره از مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفت وگویی با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه این‌ها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

دیگر خبرها

  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود