Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رییس اداره گاز بوکان در آیین افتتاح این طرح ها که با حضور جعفر ذوالفقاری، معاون استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: گازرسانی به این روستاها در در قالب پنج پروژه گازرسانی در این شهرستان شامل چهار روستای محور یاسی‌کند، ۹ روستای محور تازه قلعه، ۱۴ روستای محور کانی‌رش، ۶ روستای محور قاجر و پنج روستای محور جمبوغه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل رسول زاده افزود: برای گازرسانی به این تعداد روستا، ۸۸۵ میلیارد ریال از سوی شرکت گاز آذربایجان غربی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین امروز همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، عملیات گازرسانی به ۶ روستای «پاشبلاغ»، «طرغه»، «باغچه»، «قلعه‌تپه»، «چهاردیوار» و «قادرآباد» با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

رییس اداره گاز بوکان با بیان اینکه هم اکنون ۸۰ درصد خانوارهای روستایی بوکان از گاز طبیعی برخوردار هستند، تاکید کرد: با اتمام طرح های دردست اجرا، ضریب نفوذ روستایی گاز طبیعی در این شهرستان به ۷۷ درصد رسید.

رسول زاده افزود: به این ترتیب تعداد روستاهای دارای گاز طبیعی بوکان از ۶۸ روستا به ۱۰۵ روستا افزایش یافت که با برنامه ریزی به عمل آمده، تلاش  بر این است که تا پایان سال جاری تعداد این روستاها به ۱۲۷ روستا افزایش پیدا کند.

به گزارش ایرنا، همچنین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی، عملیات احداث یک سالن ورزشی طبقاتی نیز آغاز شد؛ این پروژه در زمینی به متراژ ٣۵٠ مترمربع در چهار طبقه توسط بخش خصوصی احداث می شود.

جعفر ذوالفقاری همچنین در سفر به شهرستان بوکان پس از حضور در مزار شهدای این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ آنان با حضور در منزل شهید محمدصالح فیضی از شهدای کارمند، با خانواده این شهید معزز دیدار و گفت گو کرد. 

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۳۳ طرح در حوزه‌های مختلف در این شهرستان با ۲۰۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها هفته دولت مناطق محروم آذربایجان غربی گاز رسانی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت مناطق محروم آذربایجان غربی هفته دولت مناطق محروم آذربایجان غربی گاز رسانی توسعه روستایی آذربایجان غربی روستای محور هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین

 رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین گفت: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی است که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده و آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد تنظیم‌ و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار از اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس پایانه مرزی آق‌بند را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتر مسیر راهبردی کریدور ارس از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب