Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:49:44 GMT

سهمیه فوتبال خراسان در لیگ دسته یک منحل می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۵۶۰۵

سهمیه فوتبال خراسان در لیگ دسته یک منحل می‌شود؟

ایسنا/خراسان رضوی دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: امیدواریم مدیران باشگاه شهرخودرو ظرف ۲ تا ۳ روز آینده مشکل بدهی بازیکنان خارجی خود را حل کنند، زیرا در غیر این صورت امتیاز لیگ یکی فوتبال خراسان رضوی از دست می‌رود.

محسن حیدری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم شهرخودرو در لیگ دسته اول فوتبال ایران اظهار کرد: توافقی میان ۲ مجموعه شهرخودرو و امید وحدت صورت گرفته و نماینده استان تا تعیین تکلیف بدهی‌ها و رد و بدل شدن چک‌ها به چوپانی و سالاری واگذار شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای حضور نماینده استان در هفته اول رقابت‌ها تلاش زیادی صورت گرفت. مجموعه مدیران جدید باشگاه و هیات فوتبال استان تلاش‌های زیادی انجام دادند تا بازی را به تعویق بیندازند، اما سازمان لیگ با تعویق بازی موافقت نکرد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: پنجره داخلی باشگاه با رایزنی‌های احسان اصولی در فدراسیون فوتبال حل شد، اما مشکل بازیکنان خارجی در حیطه فدراسیون فوتبال قرار ندارد و پنجره باشگاه از سمت فیفا بسته شده و فقط با رضایت شاکیان باز خواهدشد. امیدواریم مدیران باشگاه ظرف ۲ تا ۳ روز آینده این مشکل را حل کنند، در غیر اینصورت امتیاز فوتبال خراسان رضوی را در لیگ دسته اول از دست خواهیم داد، البته مدیران جدید در تلاشند تا این مشکل پیش از آغاز هفته دوم حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ یک فوتبال فوتبال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی