Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از قول استاندار برای کمک به حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ برتر کشتی خبرداد.

محمدحسین محبی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر اخیر رئیس فدراسیون کشتی به کرمانشاه، اظهارک رد: آقای دبیر در این سفر دیداری با استاندار داشت که در این نشست استاندار اعلام کرد که اگر هیات کرمانشاه یک تیم برای لیگ برتر بدهد، از نظر بودجه ای مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:روزهای گذشته هم رایزنی هایی را با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتم و تاکید کردم که تنها 10 روز مهلت تا زمان اعلام حضور در لیگ برتر به فدراسیون فرصت داریم که آقای رحیمی هم عنوان کرد که با اسم "هیات کشتی کرمانشاه" در این لیگ برتر شرکت خواهیم کرد.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه با تاکید براینکه هیات کشتی کرمانشاه بنا به وعده مسئولین استانی برای حضور در لیگ برتر تا قبل از 16 شهریور به فدراسیون اعلام آمادگی خواهد کرد، عنوان کرد: رقابت های لیگ برتر از اوایل مهرماه شروع می شود و تا آن زمان ما باید ضمن اعلام آمادگی به فدراسیون، با کشتی گیرانمان قرارداد ببندیم و چند کشتی گیر را هم برای تقویت تیم جذب کنیم.

وی یادآورشد: البته شیروان (یدالله محبی) طی روزهای گذشته به دلیل مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفته و باید 10 روزی را استراحت کند و پس از آن تمریناتش را برای حضور در لیگ برتر آغاز خواهد کرد.

محبی هزینه حضور یک تیم از کرمانشاه را در لیگ برتر حدود چهار میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: سالهای گذشته برخی از مسئولین قول هایی را برای حضور در لیگ برتر به ما دادند که عملی نشد، اما امسال امیدواریم که این مسئله محقق شود و بنا به قول استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان در لیگ شرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص دستاوردهای سفر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به کرمانشاه هم گفت: سفر ایشان در راستای یک هم اندیشی با مسئولین و مربیان کشتی استان های کرمانشاه، همدان و ایلام بود و حتی یک دوره بازآموزی و بروز رسانی دانش مربیان کشتی را با حضور 200 نفر از مربیان این استان ها برگزار کرد.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: همچنین در سفر ایشان به کرمانشاه، دیدارهایی را هم با فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داشتیم که در دیدار با فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) ایشان قول هایی را برای بحث تامین وسیله ایاب و ذهاب ورزشکاران اعزامی استان به مسابقات مختلف را داد و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم وعده کمک هایی را به هیات استان داد.

به گفته این مسئول، در سفر علیرضا دبیر به کرمانشاه 50 میلیون تومان از طرف فدراسیون به کشتی استان اهداء شد که قرار است نیمی از آن به هیات های شهرستانی داده شود.

وی در ادامه با تاکید براینکه کشتی کرمانشاه به حمایت نیاز دارد، عنوان کرد: اخیرا سبحان یاری به عنوان چهارمین نفر در طول تاریخ کشتی کرمانشاه در رده سنی جوانان توانست مدال جهانی کسب کند که این مسئله برای سایر کشتی گیران ما ایجاد انگیزه کرده، اما اگر بخواهیم که این انگیزه را همچنان حفظ کنیم، باید از این ورزشکار حمایت هایی را داشته باشیم.

محبی عنوان کرد: سبحان یاری ثابت کرد که از سالن های پایین شهر هم می توان به سکوهای قهرمانی جهان رسید و اکنون باید با حمایت از این ورزشکار کمک کنیم تا برای مسابقات المپیک آماده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر کشتی آزاد كرمانشاه استاندار كرمانشاه رییس فدراسیون کشتی محمدحسین محبی هیات کشتی کرمانشاه حضور در لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید