Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: اصل بر برگزاری انتخابات کمیته است و هیچ پیش‌فرضی مبنی بر تعویق آن وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیکاوس سعیدی پیش از آغاز مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک درباره مطرح شدن برخی مسائل پیرامون عدم برگزاری انتخابات گفت: اصل بر برگزاری انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیمی است که کمیته المپیک، هیئت اجرایی و اعضای مجمع گرفته‌اند و هیچ پیش فرضی مبنی بر تعویق انتخابات وجود ندارد. زمانی انتخابات برگزار می‌شود که آرای فدراسیون‌های المپیکی از فدراسیون‌های غیر المپیکی بیشتر باشد.

وی درباره اینکه برای حضور برخی افراد خارج از مجمع از جمله «حیدر فرمان» در این جلسه باید توسط اعضای مجمع نظرسنجی و رأی‌گیری شود، گفت: او میهمان کمیته المپیک و از شورای المپیک آسیا تشریف آورده است. ریاست جلسه هم بر عهده صالحی امیری است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره حضور علیرضا دبیر به جای عبدالمهدی نصیرزاده در مجمع امروز عنوان کرد: با توجه به اینکه منع اساسنامه وجود داشت، نصیرزاده نماینده فدراسیون نخواهد بود و دبیر شخصاً شرکت می‌کند. ضمن اینکه هادی ساعی هم منعی برای حضور ندارد و شرکت می‌کند.

سعیدی درباره اعلام دیرهنگام حضور علی‌نژاد و شایسته در انتخابات گفت: تا آخرین فرصتی که وجود داشت، هیچ منعی برای حضور آنها نداشتیم و اعلام شد که می‌توانند در مجمع باشند و هم رأی بدهند و نامزد پست مورد نظر باشند. به هر حال فرآیند بررسی است و باید این فرآیند طی شود.

تحرکات مشکوک در آستانه برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان