Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: طی یک سال گذشته برای ۱۷۶۸نفر از مددجویان بهزیستی اشتغال ایجاد شده است.

پروین محمد پوری در گفت وگو باایسنا بااشاره به عملکرد یکساله معاونتهای مختلف بهزیستی استان در دولت سیزدهم افزود: در طی یک سال گذشته برای ۱۷۶۸نفر از جامعه هدف بهزیستی براساس الگو های تسهیلگری اشتغال ایجاد شده و برای ۱۱۶۰نفر تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی برای ۴۸۹ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۲۵میلیارد تومان تسهیلگری شده، تصریح کرد: همچنین در این مدت ۵۰۰کمک هزینه ودیعه مسکن به زنان و معلولین سرپرست خانوار با اعتبار ۱۰میلیارد تومان پرداخت شده است. 

محمد پوری با تا کید به اینکه ۲۹مرکز شبانه روزی بهزیستی با ظرفیت اسمی ۱۶۷۳نفر فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: تعداد ۶۶ مرکز روزانه با ظرفیت اسمی ۳۴۳۹نفر  در استان فعالیت دارند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در سال گذشته برای ۱۴۵نفر توانخواه واجد شرایط که ۲۸نفر کاشت و مابقی تامین خرید سمعک و قطعات بوده که مبلغی بالغ بر ۲میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد مستمری بگیر تحت پوشش اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ۱۲۸هزار و ۵۹۵نفر است، یاد آور شد: در سال گذشته مبلغ ۵۳ میلیارد تومان از طریق مشارکت های مردمی بصورت نقدی ، غیر نقدی و خدمات جذب شده که رشد ۳۲درصدی را نشان می دهد.

محمد پوری افزود: در این مدت برای ۱۷۱هزار و ۵۰۷ کودک زیر ۶سال  برنامه غربالگری شنوایی و بینایی  با هدف پیشگیری از معلولیت بینایی و شنوایی انجام شده که رشد ۲۲ درصدی را نشان می دهد. 

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۱۲هزار و ۲۴۵نفر  معتاد در مراکز بهزیستی استان تحت درمان و نگهداری قرار گرفتند.

 محمد پوری تصریح کرد:  در طی یک سال گذشته تعداد ۵۳۰هزار نفر  در راستای پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در محلات آموزش و مشاوره دریافت کردند.

وی بااشاره به اخذ مجوز احداث ۴ پروژه نیز خاطر نشان کرد:برای فاز دوم مجتمع شهید باکری با اعتبار ۲۰۰میلیارد ریال، مجتمع شهید جباری خوی با اعتبار ۱۰۰میلیارد ریال، مجتمع خدماتی حمایتی سردشت با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال و اورژانس اجتماعی کوی سالار با اعتبار ۲۵میلیارد ریال اخذ مجوز برای احداث صادر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اشتغال مددجويان تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی آذربایجان غربی محمد پوری سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی