Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:14:46 GMT

امکان تمدید گذرنامه‌های ۱۰ سال قبل

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۶۰۲۱

امکان تمدید گذرنامه‌های ۱۰ سال قبل

سرهنگ نامجو گفت: با توجه به تقاضای زیاد زائران برای پیاده روی اربعین و جهت تسهیل در امر دریافت گذرنامه تمهدیداتی اندیشیده شده است.

وی بیان داشت: متقاضیان می‌توانند از روز شنبه ۵ شهریور ماه با در دست داشتن گذرنامه خود به ادارات گذرنامه در سراسر استان مراجعه و نسبت به تمدید گذرنامه خود اقدام کنند که شرط تمدید، سالم بودن گذرنامه و تاریخ صدور آن‌ها از از اول شهریور ماه۹۱باشد و درخواست گذرنامه جدید در دفاتر پلیس + ۱۰ نداده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره گذرنامه استان در خصوص افرادی که گذرنامه قابل تمدید ندارند نیز این امیدواری را داد که می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به صدور برگ تردد ویژه اربعین اقدام کنند.

وی اظهار کرد: بانوان و فرزندان زیر سن ۱۸ سال بایستی قبل از مراجعه به ادارات گذرنامه به دفاتر اسناد رسمی مراجعه و نسبت به کسب رضایت محضری از همسر اقدام کنند.

سرهنگ نامجو به وضعیت مشمولان نیز اشاره کرد و افزود: افرادی که دارای معافیت تحصیلی بوده مانند طلاب، دانشجویان و دانش آموزان بایستی از طریق سامانه سخا نسبت به ثبت نام و اخذ مجوز تردد به کشور عراق اقدام کنند.

وی مهلت این تمدید اعتبار را ۶ ماه و تنها برای کشور عراق برشمرد و اظهار داشت: برای تکریم ارباب رجوع و کاهش تردد به مرکز استان در تمامی شهرستان‌ها نیز این امکان به وجود آمده و مراجعان می‌توانند به پلیس امنیت عمومی شهرستان خود مراجعه و گذرنامه خود را جهت تمدید تحویل دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گذرنامه پیاده روی اربعین اقدام کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

دیگر خبرها

  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد