Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، برادران دافر، خالقان سریال محبوب چیزهای عجیب نتفلیکس، جواب بازیگرهای این سریال را دادند. تعدادی از بازیگران، خواهان مرگ بیشتر شخصیت‌ها، درست مثل سریال مشهور بازی و تخت بودند.

میلی بابی براون و نوآ اشنپ، ستاره‌های سریال چیزهای عجیب، در مصاحبه‌ای با (The Wrap) با استناد به تعداد بازیگران سریال، در مورد تمایلشان برای کشته شدن بیشتر شخصیت‌های اصلی حرف زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشنپ پیشنهاد کرد که برای خلاص شدن از شر شخصیت‌های غیرضروری، یک «صحنه قتل‌عام» نوشته شود، در حالی که براون، سازندگان سریال، مت و راس دافر را به خاطر امتناع از کشتن شخصیت‌های بیشتر در داستان، آدم‌هایی زیادی حساس خطاب کرد.

میلی بابی براون، بازیگر نقش اِلون در چیزهای عجیب، حتی از این هم فراتر رفت و پیشنهادهای واضح‌تری داد. او گفت: «ما باید مثل سریال بازی تاج و تخت (از نظر کشتن بی‌محابای شخصیت‌های مهم و اصلی سریال) باشیم. باید طرز فکر بازی تاج و تخت را داشته باشیم.»

استقبال خیره‌کننده مخاطبان از سریال چیزهای عجیب و ماجراجویی در دنیای وارونه | نقد نیویورک تایمز بر سریال رکوردشکن نتفلیکس ببینید | اتفاقات عجیبی که در فصل چهارم پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس می‌افتد   دستمزد باورنکردنی بازیگران سریال «چیزهای عجیب» اعلام شد

حالا که از پخش فصل ۴ گذشته و خطر اسپویل در کار نیست، برادران دافر به این اظهارنظرها پاسخ دادند. دافرها با حضور در پادکست «Happy Sad Confused» از تریبونی که در اختیارشان گذاشته شده بود استفاده کردند و حرف‌هایشان را زدند. 

مت دافر گفت: «به ما اعتماد کنید، ما همه این موقعیت‌ها را بررسی کرده‌ایم، همه گزینه‌ها را در اتاق نویندگان بررسی کرده‌ایم. ما سریال «بازی تاج و تخت» نیستیم. داریم ماجرای «هاوکینز» را روایت می‌کنیم، نه «وستروس» (سرزمینی که بازی تاج و تخت در آن روایت می‌شد).»

مت و راس دافر سازندگان سریال چیزهای عجیب

مت دافر علاوه بر تمایلشان برای متمایز کردن خود از سریال خونین موفق HBO، همچنین توضیح داد که مرگ بازیگران کم سن و سال در چیزهای عجیب، تاثیرات عاطفی زیادی بر شخصیت‌های جوان‌تر می‌گذارد. (و حتی خود بازیگران؛ همانطور که ستاره کالب مک لافلین اخیرا به ایندی‌وایر گفت که او هنگام تماشای یک صحنه دراماتیک که در آن بازی کرده بود، گریه کرده است.)

از نظر مت دافر، کشتن شخصیت‌های بزرگ‌تر می‌تواند نمایش را حتی بیشتر ضعیف کند و به طور بالقوه چیزی را که طرفداران دوست دارند، خراب کند. او گفت: «وقتی بارب می‌میرد، دو فصل با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. پس تصور کنید مثلا اگر مایک در حال مرگ باشد چه اتفاقی خواهد افتاد. این چیزی است که ما علاقه‌ای به امتحان کردنش نداریم.»

دافر در پایان، برای اینکه همه شک‌ها را برطرف کند و خیال طرفداران را راحت کند که این حرفه‌ها، در پاسخ به اظهارات میلی بابی براون است، چند جمله دیگر هم اضافه کرد. دافر گفت: «من اساسا خودم را از اتهامات میلی بابی براون مبنی بر اینکه زیادی حساس هستم، مبرا می‌کنم و توضیحم این است که پشت همه این تصمیمات، منطق وجود دارد و ربطی به احساسات ندارد. پس این هم جوابت، میلی.»

منبع: ترجمه از ایندی‌ وایر با کمی تغییر.

کد خبر 701043 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سینمای جهان نتفليكس سریال - سریال خارجی نقد فیلم و سریال بازیگران سینما و تلویزیون جهان چهره‌های مشهور فیلم و سریال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان نتفليكس سریال سریال خارجی نقد فیلم و سریال چهره های مشهور فیلم و سریال خارجی بازی تاج و تخت چیزهای عجیب شخصیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست

مدیر تیم آلومینیوم اراک معتقد است برخلاف تیمش، کادر فنی پرسپولیس نتوانست تعویض‌هایی برای حفظ برتری خود در اراک انجام بدهد. - اخبار ورزشی -

روح‌الله اصغری درباره برتری تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی پس از تساوی 4-4، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازیکنان ما انگیزه ویژه‌ای مقابل پرسپولیس دارند و فعل خواستن را در این مسابقه صرف کردند. پرسپولیس در زمین واقعاً فوتبال بازی می‌کند و کارمان مقابل چنین تیم‌هایی راحت‌تر است.

وی با اشاره به بازگشت آلومینیوم به مسابقه، با وجود اینکه با نتیجه 2 بر صفر از میهمان خودش عقب افتاد، خاطر نشان کرد: مسابقه کاملاً یک‌طرفه به سود پرسپولیس نبود و هنگامی که از این تیم عقب می‌افتادیم، اطمینان داشتیم به بازی بر می‌گردیم. مالکیت توپ با ما بود و با اینکه پرسپولیس تنها یک کرنر داشت، ما هفت یا هشت کرنر زدیم. خدا را شکر پس از دو بازگشت در مسابقه و یک بازگشت در ضربات پنالتی، به نتیجه موردنظرمان رسیدیم.

حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم با تمجید از سرمربی این تیم تصریح کرد: تعویض‌های حسینی هوشمندانه بود. پرسپولیس هم تعویض‌هایی انجام داد که جواب نداد و این اتفاق شاید به خاطر تدابیر کادر فنی آلومینیوم بود. شروین بزرگ دو گل زد و یک پاس گل داد و علیرضا نقی‌زاده موفق به گلزنی شد. حسینی به بازیکن 20 ساله‌ای چون وطن‌دوست میدان داد که این بازیکن، پنالتی به آن حساسی را تبدیل به گل کرد. بیشتر بازیکنان ما 20 تا 25 ساله هستند.

اصغری در مورد دو پیروزی آلومینیوم برابر پرسپولیس طی 72 روز بیان کرد: ما سابقه شکست پرسپولیس را داشتیم و با انگیزه ویژه‌ای به زمین رفتیم. در این مسابقه تسلیم کامل نبودیم. مقابل استقلال هم برتری محسوسی داشتیم و در بازی رفت، پنالتی ما و اخراج روزبه چشمی دیده نشد.

وی همچنین اعلام کرد، با همکاری شرکت آلومینیوم، پاداش ویژه‌ای برای برتری این تیم مقابل پرسپولیس تدارک دیده شده است.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده؛ لیگ مسئله اصلی ماست

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم از این پس دنبال قهرمانی جام حذفی خواهد بود یا همچنان در لیگ برتر برای بهترین نتایج تلاش می‌کند، اظهار داشت: بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن، همه بازیکنان هم‌قسم شده بودند به رتبه‌های بالاتری برسیم. هنوز 18 امتیاز تا پایان فصل باقی مانده و تمرکزمان معطوف به جام حذفی نشده است. بازیکنان و مربیان تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند که در جایگاه پنجم یا ششم قرار بگیریم.

مدیر تیم آلومینیوم اراک درباره حذف تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس از جام حذفی تصریح کرد: لطف جام حذفی به قهرمانی است. دو سال پیش به فینال جام حذفی رسیدیم و صعود به این مرحله اتفاقی شیرین بود، اما لطف جام حذفی به قهرمانی است. قهرمانی در این رقابت‌ها باعث شادی مردم اراک می‌شود. تیم‌های بزرگ حذف شده‌اند و حالا شرایط مهیاست. بازیکنان ما هم زحمت خود را کشیده‌اند و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • ترورهای حسن صباح و پیروانش هدفمند بود / سریال حشاشین با واقعیت بیگانه است
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم