Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@21:18:34 GMT

نحوه خروج از کشور سربازان حین خدمت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۶۳۲۱

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان متولد فروردین تا پایان شهریور ۸۳ می‌توانند مجوز خروج از کشور را از سامانه مرزی پلیس گذرنامه دریافت کنند. ناطقان: سردار تقی مهری اظهار کرد: در راستای ارائه تسهیلات به مشمولان غیرغایب متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه‌های محرم و صفر به ویژه راهپیمایی اربعین حسینی، این دسته از عزیزان در صورت نداشتن غیبت سربازی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت وثیقه و با ثبت درخواست خود به صورت اینترنتی در این سفر معنوی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: تمام مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند باید در محدوده زمانی ۸ مرداد تا ۵ مهر مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha.epolice.ir برای ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

سردارمهری بیان کرد: مشمولان متولد فروردین تا شهریور ۱۳۸۳ که در سال جاری وارد سن مشمولیت شده اند و بدون دریافت مجوز خروج از کشور از وظیفه عمومی، برای زیارت عتبات عالیات و حضور در پیاده روی اربعین حسینی به مرز کشور عراق مراجعه کرده اند، با مساعدت سازمان وظیفه عمومی وهماهنگی با پلیس گذرنامه می‌توانند با ارائه شناسنامه خود مجوز خروج از کشور را از سامانه مرزی پلیس گذرنامه دریافت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا تاکید کرد: سربازان حین خدمت بدون نیاز به مراجعه به معاونت‌های وظیفه عمومی می‌توانند از طریق حفاظت اطلاعات یگان محل خدمت به منظور شرکت در این مراسم معنوی مجوز خروج از کشور دریافت کنند. منبع: خبر انلاین برچسب ها: نحوه خروج از کشور ، سربازان ، حین خدمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نحوه خروج از کشور سربازان حین خدمت مجوز خروج از کشور وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه